کد خبر : 1822583 | 13 اردیبهشت 1401 ساعت 23:34 | 2.8K بازدید | 3 دیدگاه

هرکاری از دستم بر بیاید برای خوشحالی‌تان می‌کنم؛

ربیعی: این برد، عیدی ما به مردم رفسنجان

سرمربی مس رفسنجان از حضور هواداران تیمش در ورزشگاه شهدای سرچشمه تمجید و پیروزی به‌دست آمده را به آن‌ها تقدیم کرد.

ربیعی: این برد، عیدی ما به مردم رفسنجان

به گزارش "ورزش سه" بعد از کامبک نارنجی‌پوشان مس در خانه و برتری 2-1 برابر فجرسپاسی، محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد و مفصلاً پیرامون مسابقه امشب، وضعیت تیم خود در لیگ امسال و البته نمایش خوب فجرسپاسی صحبت کرد.

مشروح صحبت‌های ربیعی را در ادامه می‌خوانید:

* بازیکنانم به مردم رفسنجان عیدی دادند
به تیم فجرسپاسی، بازیکنان و مدیریت آن خسته نباشید می‌گویم؛ به بازیکنان خودم هم که به مردم رفسنجان عیدی دادند خسته نباشید می‌گویم. باید به دوست عزیزم و برادر بزرگوارم مجتبی سرآسیایی هم خسته نباشید بگویم چون تلاش تیم فجر و رشادت تیم مشهود بود. قطعا فجر با مجتبی در لیگ برتر می‌ماند و هواداران این تیم دغدغه بقا را نداشته باشند برای سرآسیایی و تیمش از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم.

* تقریباً برابر فصل گذشته تا به الان امتیاز گرفتیم
ما امشب بازی خوبی را در زمین مسابقه از خود به اجرا گذاشتیم و موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم؛ هر دو تیم میزانی از استرس را با توجه به شرایط‌شان در جدول داشتند، ما اکنون 38 امتیاز داریم اما فصل قبل در پایان فصل 39 امتیاز داشتیم. مقابل تراکتور هم خوب بازی کرده بودیم اما قسمت‌مان نبود که حداقل یک امتیاز بگیریم.

* بعد از 27 ماه دوباره هواداران‌مان را دیدیم
با حضور هواداران حس خوبی را من و بازیکنان تجربه کردیم؛ بعد از دوری 27 ماهه‌ای که از مردم و تماشاگران خوب‌مان داشتیم، امشب دوباره حضور آن‌ها را در ورزشگاه دیدیم.

* من دنبال رتبه نیستم، اولویت کیفیت و فلسفه بازی است
گاهی بعضی‌ها کارنامه من را با این رتبه‌های تیم در جدول می‌سنجند اما من فارغ از نتیجه به دنبال بهبود کیفیت و فلسفه بازی فوتبال خودمان هستم؛ امروز مقابل فجرسپاسی هم دو تیم جوانمردانه بازی کردند، در طول مسابقه هم هیچ بازیکنی از مس رفسنجان یک بار به زمین نیفتاد و وقتی تلف نشد تا بازی در اوج جذابیت پیگیری شود.

1710629

* زیاد قضاوت می‌شوم اما دنبال خوشحالی مردم رفسنجان هستم
من سه سال است که در اینجا هستم و هر چه از دست من برآمده برای مس انجام داده‌ام؛ در مجموع زیاد قضاوت می‌شوم اما تلاش می‌کنم که مردم رفسنجان را خوشحال کنم و هر کاری هم که توانسته‌ام برای مردم این شهر انجام داده‌ام. تیم در رفسنجان است و ریکاوری و تمرینات خود را هم در همین شهر انجام می‌دهد و هر جا بخواهیم برویم از همین‌جا می‌رویم.

* ما هم جزو تیم‌های خانه به دوش بودیم!
زمین چمن امشب شرایط بسیار خوبی داشت؛ به مسئولان چمن، ورزشگاه و باشگاه هم خسته نباشید و تبریک می‌گویم. این اولین بازی ما در ورزشگاه خانگی خودمان بود، البته که نمی‌خواهم زیاد در مورد این موضوع صحبت کنم اما یک جمله می‌گویم و آن‌هم اینکه ما هم جزو تیم‌های خانه به دوش بودیم.

* تیم مس جوانان خوب و آینده‌داری دارد
چند بازیکن خوب و جوان در تیم داریم؛ بازیکنی مثل لطیفی که مقابل تراکتور هفته قبل و این هفته برابر فجرسپاسی خوب بازی کرد و امروز پاداش عملکردش را گرفت. ما چند بازیکن جوان خوب دیگر را هم داریم. مجید نصیری در سه هفته آخر فصل گذشته برای تیم ما به میدان رفت و امسال تبدیل به بازیکن اصلی ما شد. بازیکنانی مثل کریم‌زاده یا علی‌اصغر صادقی را داریم که مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید درباره آن‌ها زیاد صحبت کردم و صادقی نیز به اردوی تیم امید دعوت می‌شود. جوان دیگری به نام زارع داریم که به اردوی تیم امید دعوت شده و بازیکن خوب دیگر، یونس اکبرپور است که مقابل پرسپولیس هم بازی کرد اما 2.5 ماه است که مصدوم شده و او را در اختیار نداریم.

* 6-7 جوان خوب از خودم در مس یادگاری گذاشته‌ام
در کنار کارهایی که در مس انجام دادم، 6-7 بازیکن خوب را از خودم در این تیم به یادگار گذاشتم؛ در برخی از مواقع از بازیکنان بومی استفاده کردم و بعضا از نیروهای غیربومی هم در ترکیب‌مان استفاده شد. یک بازیکن جوان در حال حاضر به نام دژکام داریم که می‌تواند پله‌های ترقی را طی کند و باید خیلی خیلی پخته شود. لطیفی را هم که گفتم، او هم یکی از جوانان خوب ما است.

* زیاد اهل تغییر تیم نیستم
مسائل مرتبط با بازیکن‌سازی باید مراحل مرتبط با خود را طی کند و ساختارسازی انجام شود؛ من جزو مربیانی هستم که زیاد باشگاهم را تغییر نمی‌دهم سه سال اینجا بوده‌ام، سه سال با بادران کار کرده‌ام و در هر باشگاهی که بوده‌ام وظایفم را به‌خوبی انجام داده‌ام.
 

* هر کاری از دستم بر بیاید برای مردم رفسنجان انجام می‌دهم
مردم رفسنجان همانطور که من را به عنوان شهروند افتخاری قبول کردند بدانند که این شهروند ساده و افتخاری‌شان هر کاری از دستش بر بیاید برای شادی مردم این شهر انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها