کد خبر : 1822613 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 10:24 | 12.9K بازدید | 16 دیدگاه

علی‌رغم تکذیب بازگشت به ایران

ادعای سایت یونانی: علاقه استقلال به حاج‌صفی

با وجود تکذیب خبر بازگشت به ایران، اما رسانه‌های یونانی از علاقه استقلال به حاج صفی خبر داده‌اند.

ادعای سایت یونانی: علاقه استقلال به حاج‌صفی

به گزارش "ورزش سه"، در چند سال گذشته همواره نام احسان حاج صفی پیرامون باشگاه استقلال شنیده شده است. بازیکنی که پیراهن تراکتور و سپاهان را بر تن کرد اما دو تیم بزرگ پایتخت بارها در پی جذب این بازیکن ملی‌پوش بودند که تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

طی روزهای گذشته اخبار و شایعات زیادی پیرامون علاقه باشگاه استقلال به جذب حاج صفی شنیده شد. در برخی از رسانه‌ها اعلام شد که فرهاد مجیدی برای فصل آینده، در پی به خدمت گرفتن کاپیتان تیم ملی است.

البته حاج صفی چند روز پیش در گفتگوی اختصاصی با ورزش سه خبر بازگشت به ایران یا مذاکره با استقلال را قویاً تکذیب کرد و مدعی شد فعلاً قصدی برای بازگشت به ایران ندارد. حالا رسانه‌های یونانی نیز خبر علاقه آبی‌پوشان به بازیکن آ.ا.ک آتن را پوشش داده‌اند.

وب‌سایت گازتا یونان در خبری که البته منبع آن همان رسانه‌های ایرانی ذکر شده، نوشته است: سناریوهای جدید حاجی صفی و استقلال در ایران؛ در ایران باز هم‌صحبت‌هایی در مورد علاقه صدرنشین لیگ داخلی به بازیکن ۳۲ساله آ.ا.ک است.

اواخر ماه مارس، خبرهایی از ایران حاکی از آن بود که احسان حاج‌صفی ممکن است در تابستان به استقلالی که در راه کسب عنوان قهرمانی در لیگ داخلی است، به ایران بازگردد.

در خبرهای جدیدی از ایران باز هم به شایعه علاقه استقلالی‌ها اشاره و تاکید شده است که حاج‌صفی همچنان در رادار این تیم قرار دارد.

حاج‌صفی تابستان گذشته از سپاهان خریداری شد و یک سال دیگر تا تابستان 2023 با زرد و مشکی‌ها قرارداد دارد. او در این فصل 28 بار به میدان رفته و 2 گل برای آ.ا.ک به ثمر رسانده است.

 

1710700

دیدگاه‌ها