کد خبر : 1822628 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 12:35 | 41.2K بازدید | 8 دیدگاه

باورنکردنی - شلیک به داور از روی سکوها

اتفاقی عجیب و باورنکردنی در لیگ فوتبال آماتور آرژانتین جنجال بسیاری را به همراه داشته است.

باورنکردنی - شلیک به داور از روی سکوها

به گزارش "ورزش سه"، اوسکار آنتونیو پرز که قضاوت دیدار دو تیم آماتور را در آرژانتین برعهده داشت از سوی یکی از تماشاگران مورد حمله قرار گرفت. 
یکی از تماشاگران که برای تماشای این بازی از هفته پنجم لیگ فوتبال آماتور آرژانتین در ورزشگاه حاضر شده بود، بین دو نیمه این داور را از روی سکوها صدا کرد و با یک اسلحه دو بار به سمت او شلیک کرد. 
ضارب به وسیله یک موتورسیکلت از ورزشگاه گریخته و کسی موفق به دستگیری او نشده اما نیروهای پلیس در پی بازداشت این فرد هستند. 
یکی از شاهدان این صحنه به Tucuman گفت:« یکی از تماشاگران داور این بازی را از آن سوی فنس‌ها صدا کرد، چیزی به او گفت، داور شروع به فرار کرد و او دو بار به او شلیک کرد. پس از آن بلافاصله از اینجا گریخت.»
شاهد دیگری اضافه کرد:« نیمه اول تازه تمام شده بود. یکی از تماشاگران با صدای بلندی داور را صدا کرد، شروع به صحبت کردند و سپس دو گلوله به سمت او شلیک شد. کسی که این کار را انجام داده بود بلافاصله با موتور فرار کرد. تمام بازی‌ها لغو شدند و دیگر هیچ غذا و نوشیدنی‌ای به فروش نمی‌رسد. این خیلی وحشتناک است.»
گفته می‌شود که اوسکار آنتونیو پرز 48 ساله که از ناحیه پشت هدف اصابت گلوله قرار گرفت با سرعت به بیمارستان آنخل کروز پادیا منتقل شده و تحت عمل جراحی قرار گرفت اما همچنان با خطری جدی مواجه است.

دیدگاه‌ها