کد خبر : 1822637 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 13:35 | 12.9K بازدید | 11 دیدگاه

ماجرای نیمروز، راند سه؛ محرم vs فرهاد

ستاره‌های محبوب دهه هشتاد و نود فوتبال ایران تیم‌هایشان را برای یکی از حساس‌ترین رقابت‌های فصل آماده کرده‌اند.

ماجرای نیمروز، راند سه؛ محرم vs فرهاد

به گزارش"ورزش سه" سپاهان و استقلال در حالی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز برابر هم صف‌آرایی می‌کنند که اسطوره‌های خود را روی نیمکت می‌بینند.
محرم نویدکیا و فرهاد مجیدی، دو ستاره‌ی محبوب سپاهان و استقلال در لیگ برتر هستند که به واسطه‌ی پایگاه هواداری بسیار قدرتمندشان بلافاصله پس از تکمیل مدارج علمی مربیگری هدایت این تیم‌ها را به عهده گرفتند.
فرهاد و محرم تا کنون دوبار به عنوان سرمربی با هم روبرو شدند که سهم هرکدام یک برد بوده است. اولین تقابل این دو مربی به آخرین بازی فصل قبل برمی‌گردد که سپاهان دو بر یک استقلال را شکست داد. فرهاد مجیدی اما انتقام این شکست را در دور رفت این فصل گرفت و تیمش با تک گل سلمانی شاگردان نویدکیا را شکست داد تا برنده رقابت امروز در تقابل‌های رودررو از  دیگری پیش بیفتد.
هر دو ستاره‌ی پیشین تا اینجای کار روزنه‌هایی از آینده‌ی روشن‌شان در مربیگری نشان داده‌اند تا هوادارانشان به نیمکت‌هایی بیمه‌شده خوشبین باشند. 
فرهاد و محرم تا اینجا یک نایب‌قهرمانی در لیگ دارند و فعلا فرهاد دست بالاتری برای کسب قهرمانی دارد و می‌تواند با پیروزی در این بازی و یا هر نتیجه‌ای که منجر به قهرمانی استقلال شود خودش را به عنوان پرچم‌دار نسل جدید مربیان در فوتبال ایران معرفی کند. فرصتی که محرم آن را به خاطر یک امتیاز در فصل پیش از دست داد.
1710723
جالب اینکه برخلاف همه پیش‌بینی‌ها محرم در کنفرانس خبری دیروز به گونه‌ای صحبت کرد که نشان می‌داد دوست دارد در شغل خودش به عنوان سرمربی سپاهان باقی بماند و از تجربیات خودش در این دو فصل استفاده کند تا شاید سپاهانی مدعی‌تر در فصل آینده داشته باشیم به ویژه که جمعیت هواداری سپاهان همچنان روی خوشش را به اسطوره اصفهان نشان داده است اگرچه نتیجه تقابل‌های سپاهان با سرخابی‌های پایتخت همیشه تاثیر خاصی در سرنوشت کاری مربیان این باشگاه داشته است. در نهایت با وجود حذف غیرمنصفانه سپاهان از آسیا خوشبینی محرم به ادامه کارش در سپاهان نشان از عزم جدی او برای موفقیت با طلایی‌پوشان دارد.

دیدگاه‌ها