کد خبر : 1822646 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 14:44 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع تراکتور بد جا ماند ولی جبران کرد؛

خودنمایی محمدی در حضور زوج پرتغالی

مدافع تراکتور دقایقی بعد از گل تساوی حریف، دروازه تیمش را از خطر فروپاشی دوباره نجات داد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور شب گذشته با یک زوج دفاعی جدید به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت. ارطغرول ساغلام در این دیدار خارج از خانه تیاگو فریرا را در کنار هادی محمدی به میدان فرستاد.

مدافع پرتغالی تراکتور در اولین تجربه حضورش در ترکیب این تیم، چند اشتباه جزئی داشت اما عملکرد کلی اش رضایت بخش بود. او از یازده نمره 6.8 گرفت که از میانگین امتیازی ترکیب یازده نفره تراکتور (6.7) کمی بیشتر بود. فریرا می توانست در نیمه اول در نقش پاسور هم ظاهر شود ولی پاس بلند او که هم تیمی اش را در موقعیت تک به تک قرار داد، به گل ختم نشد.

دیگر مدافع تراکتور مقابل نفت تاثیر بیشتری نسبت به هم تیمی جدیدش داشت. محمدی دقایقی بعد از گل تساوی تیم حریف، دروازه تیمش را از خطر باز شدن دوباره نجات داد.

پاس بلند به پشت مدافعین، یکی از راه هایی بود که هر دو تیم برای گلزنی امتحان می کردند. روی یکی از همین ارسال ها در دقیقه 58 فرصت استثنایی برای احمد الجبوری مهیا شد. این بازیکن با ضربه‌ای نرم توپ را از محمدرضا اخباری عبور داد اما هادی محمدی توپ را از روی خط برگرداند و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.
1710741

محمدی در این صحنه روی فرار بازیکن حریف بد جا مانده بود ولی خودش را به صحنه رساند و ضربه الجبوری را پیش از ورود به دروازه دور کرد. ناجی تراکتوری ها در این بازی بهترین بازیکن تیمش لقب گرفت و در بین همه بازیکنان زمین هم بعد از دو نفتی، سومین بازیکن برتر زمین بود.

دیدگاه‌ها