کد خبر : 1822687 | 14 اردیبهشت 1401 ساعت 20:05 | 47.9K بازدید | 2 دیدگاه

بیخیال همه حواشی و کنایه‌های اخیر؛

یاغی‌های سپاهان در آغوش فرهاد (عکس)

پیش از شروع بازی سپاهان و استقلال بازار خوش‌و‌بش‌ها داغ بود؛ در لابه‌لای همین خوش‌و‌بش‌ها دو فریم مهم ثبت شد.

یاغی‌های سپاهان در آغوش فرهاد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان شروع شد. پیش از شروع این بازی، بازار خوش‌و‌بش‌ها داغ بود.

در بین همه این خوش‌و‌بش‌ها، دو مورد ویژه‌تر از بقیه بودند. فرشاد احمدزاده و رشید مظاهری، دو تن از بازیکنان تیم سپاهان زودتر از بسیاری از هم‌تیمی‌های خود به سمت نیمکت تیم حریف رفته و با فرهاد مجیدی دست دادند.

1710803

آن چه طی این یک سال رخ داده، خوش‌و‌بش فرشاد و رشید با سرمربی آبی‌ها را ویژه کرده است. داستان جدایی مظاهری از استقلال و مصاحبه‌های گاه و بیگاه نشان می‌دهد که او از فرهاد مجیدی دلخور است. دروازه‌بان سپاهان اما امروز بی توجه به همه چیز به سمت سرمربی سابقش رفته و با او دست داد تا همه عکاس‌ها لنزهایشان را به آن سمت بچرخانند.

1710802

فرشاد احمدزاده بعد از قهرمانی فولاد در جام حذفی که با شکست دادن استقلال به‌دست آمده بود، در ویدیویی که خیلی سر و صدا کرد، گفته بود: "ما به کسی جام نمی‌دهیم." این جمله در پاسخ به صحبت‌های مجیدی پس از پیروزی در دربی حذفی بود که گفته بود: "ما به این‌ها نمی‌بازیم." او که به‌عنوان یک پرسپولیسی سابق این صحبت‌ها را خطاب به سرمربی آبی‌ها کرده بود، پیش از بازی امروز به سمت مجیدی رفته و او را در آغوش گرفت تا ظاهرا همه چیز ختم به خیر شده به نظر برسد.

دیدگاه‌ها