کد خبر : 1822928 | 16 اردیبهشت 1401 ساعت 12:52 | 864 بازدید | 1 دیدگاه

پیگیری اردوی تیم ملی والیبال نشسته

اردوی تیم ملی والیبال نشسته از روز شنبه با نظارت هادی رضایی پیگیری خواهد شد؛ مربی که بعد از هشت ماه مجدد هدایت این تیم را بر عهده گرفته است.

پیگیری اردوی تیم ملی والیبال نشسته

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، تیم ملی والیبال نشسته که باید در بازی های پاراآسیایی هانگژو و مسابقات قهرمانی جهان شرکت کند در راستای روند آماده سازی که برای حضور در این دو رویداد پشت سرگذاشته است از فردا شنبه وارد مرحله جدید اردوی آماده سازی می شوند. این اردو با هدایت هادی رضایی پیگیری خواهد شد.

هادی رضایی طی سال های گذشته هدایت تیم ملی والیبال نشسته را بر عهده داشت اما بعد از قهرمان کردن دوباره این تیم در بازی های پارالمپیک توکیو از مسئولیت خود کناره گیری کرد و از بهمن ماه سال گذشته هم به عنوان مدیر تیم های ملی فعالیت خود را ادامه داد. هفته گذشته اما با حکم رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، وی مجدد در راس کادر فنی تیم ملی والیبال نشسته قرار گرفت.

داود علیپوریان، صادق بیگدلی، حمیدرضا عباسی، مهدی بابادی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، رمضان صالحی، حسین صالحی، میثم علیپور، مهرزاد مهروان، حسین گلستانی، سید محمد سیدحسینی، محمد نعمتی، جمال نظری، مرتضی رمضانی، محمدرضا سبحانی نیا و مسعود امامی 17 بازیکنی هستند که در مرحله جدید اردوی تیم ملی والیبال نشسته شرکت خواهند داشت. این اردو به میزبانی تبریز برگزار می شود.

تیم ملی والیبال نشسته ایران مدافع عنوان قهرمانی در بازی های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان است.

دیدگاه‌ها