کد خبر : 1822942 | 16 اردیبهشت 1401 ساعت 14:16 | 3.8K بازدید | 2 دیدگاه

یک گل، یک اخراجی؛

اسلامی مرد اول تقابل با آلومینیوم(عکس)

مهاجم نساجی در حضور کوتاه مدت برابر آلومینیوم یک اخراجی گرفت.

اسلامی مرد اول تقابل با آلومینیوم(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی طی سه دیدار فصل ۰۱-۱۴۰۰ مقابل آلومینیوم یک پیروزی و دو تساوی داشته که در دو تقابل لیگ برتری، مهاجم مازنی‌ها نمایش موثری در کسب امتیاز برای تیمش داشته و توانسته در گلزنی و اخراج کردن بازیکن حریف تاثیرگذار داشته باشد و عملکرد او جلب توجه کند.

کریم اسلامی در دور رفت با یک ضربه سر تماشایی دروازه آلومینیوم اراک را باز کرد و دو اخطاری هم از تیم حریف گرفت، اما در بازی برگشت که مثل خیلی از نفرات اصلی تیمش نسبت به فینال جام حذفی به‌عنوان یار تعویضی وارد زمین شد، به شکل دیگری اراکی‌ها را اذیت کرد.

مهاجم با تجربه نساجی مازندران که در این فصل ۶ گل در لیگ برتر به ثمر رسانده و یک گل و یک پاس گل در جام حذفی داشته، در دیدار اخیرشان مقابل آلومینیوم اراک می‌توانست در لحظات پایانی گل سه امتیازی بزند که فرار او از بین مدافعان حریف به محوطه جریمه ختم نشد و یک اخراجی به همراه داشت.

اسلامی که در حضور کوتاه مدت مقابل آلومینیوم در همه نبردهای هوایی را برنده شد، در وقت‌های اضافه پشت مدافعان آلومینیوم فرار کرد و در آستانه تک به تک شدن بود که رامتین سلیمان‌زاده در قوس محوطه جریمه روی او مرتکب خطا شد تا از زمین اخراج شود و موقعیت مسلم گلزنی مهاجم نساجی را بگیرد.

1711295

دیدگاه‌ها