کد خبر : 1823111 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 17:23 | 40.9K بازدید | 4 دیدگاه

رانگنیک فاش کرد؛ این درخواست من را قبول نکردند

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد‌ می‌گوید درخواست او مبنی بر جذب مهاجم در زمستان از سوی مدیران این باشگاه رد شده است.

رانگنیک فاش کرد؛ این درخواست من را قبول نکردند

به گزارش "ورزش سه"، فرم ضعیف شیاطین سرخ در این فصل همواره هواداران را ناامید کرده است و تنها بازیکنی که به‌طور مداوم بازی می‌کند، کریستیانو رونالدو 37 ساله است که تازه از بیانکونری جدا شده است. منچستریونایتد در حال حاضر در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارد و پنج امتیاز کمتر از آرسنال رده چهارمی دارد.

رالف رانگنیک، سرمربی منچستر یونایتد، حالا فاش کرده که تیمش در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب یک مهاجم بوده اما در این امر ناکام بوده است. او گفت: "پاسخ در آن زمان منفی بود، هیچ بازیکنی در بازار وجود نداشت که واقعا بتواند به ما کمک کند. اما تعداد کمی بودند. دیاز که اکنون در لیورپول است، آلوارز که تابستان در منچسترسیتی خواهد بود، ولاهوویچ که در آن زمان هنوز در فیورنتینا بود. اینها فقط سه مورد از آنها هستند که اکنون به ذهن من می‌رسد.

1708316

ما در آن زمان چهار روز مرخصی داشتیم و روز یک‌شنبه من در مورد مسائل مربوط به میسون گرین‌وود مطلع شدم و بدیهی است که آنتونی مارسیال نیز قبلاً تیم را ترک کرده بود؛ سپس من متوجه شدم که در عرض چهار روز تعدادی مهاجم را از دست داده‌ایم. ما هنوز در سه رقابت بودیم؛ لیگ قهرمانان، جام حذفی و در رتبه چهارم لیگ نیز قرار داشتیم اما این مسئله مربوط به گذشته است و کمکی به ما نمی‌کند."

رانگنیک در ادامه گفت: "من با هیئت مدیره صحبت کردم و گفتم آیا حداقل نباید صحبت کنیم و تلاش و تحلیل کنیم که آیا می‌توانیم بازیکنی را به‌صورت قرضی یا دائمی بگیریم، اما در نهایت پاسخ منفی بود. من هنوز معتقدم که حداقل باید تلاش می‌کردیم. اگر می‌توانستیم ظرف 48 ساعت بازیکنان مورد دلخواه خود را پیدا کنیم اتفاق خوبی بود. شاید ارزش تلاش و بحث داخلی را داشت، اما این کار را نکردیم و انجام نشد."

دیدگاه‌ها