کد خبر : 1823121 | 17 اردیبهشت 1401 ساعت 18:56 | 14.9K بازدید | 4 دیدگاه

از شیراز تا اصفهان؛ حسینی همچنان می‌درخشد

وینگر راست سپاهان در مصاف با استقلال بهترین بازیکن زمین بود و شاهد یک عملکرد چشم‌گیر دیگر از این بازیکن بودیم.

از شیراز تا اصفهان؛ حسینی همچنان می‌درخشد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا حسینی هم از آن دسته بازیکنانی به شمار می‌رود که در فجرِ استعداد پرور سال‌های نه‌چندان دور فوتبال ایران فرصت درخشیدن پیدا کرد و پس از چند فصل مورد توجه ذوب‌آهن قرار گرفته بود که در آن مقطع و پس از کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا توجه ویژه‌ای روی استعدادهای فوتبال ایران داشت.
و بازیکنانی نظیر مهدی مهدی پور، احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی‌فر هم تقریبا در همین مقاطع بودند که به عضویت سبزپوشان اصفهانی درآمدند.
حسینی در ذوب آهن نمایش‌های قابل توجهی داشت و عملکرد او سبب شد تا مدعیان لیگ برتر به دنبال جذب او باشند، اما او که در لیگ‌های هفدهم و شانزدهم توانسته بود عملکردش را بهبود هم ببخشید، تصمیم گرفت در ابتدای لیگ نوزدهم راهی سپاهان شود تا هم ادامه حضورش در اصفهان تمدید شده باشد و هم دوباره شاگرد امیرقلعه نویی شود.

1711559
پس از چهار فصل حضور در ذوب‌آهن حالا حسینی باید در تیمی بزرگ‌تر توانایی‌هایش را نشان می‌داد. او در اولین فصل 24 مرتبه در ترکیب این تیم به میدان رفت و سه گل زد و در فصل بعدی که می‌توان آن را یکی از بهترین فصول زندگی حرفه‌ای حسینی به‌شمار آورد طی 28 مسابقه و 26 حضور فیکس 6 مرتبه گلزنی کرد.
امسال البته نه برای سپاهان و نه حسینی آنطور که باید و انتظار آنها بود پیش نرفت. حسینی هم در 22 حضور که 19 مرتبه آن فیکس بوده است، تنها یکبار مقابل فجرشهید سپاسی شیراز موفق به گلزنی شده است؛ با این حال او یکی از بازیکنانی است که همواره مورد توجه محرم نویدکیا بوده و اینکه بازیکنی بتواند جای او را در پست وینگر راست در ترکیب سپاهان بگیرد خیلی کار ساده‌ای نیست.
حسینی در آخرین دیدار سپاهان مقابل استقلال نیز ستاره تیمش بود و وقتی پاس دقیق و ظریف فرشاد احمدزاده را روی ضدحمله دریافت کرد، با یک دریبل دو طرفه زیبا توانست سلمان جعفری را از پیش رو بردارد تا با حسینی تک به تک شود و او را مجبور به خطا کند؛ خطایی که با سوت بنیادی‌فر پنالتی اعلام شد و گئورگی گولسیانی توانست تیمش را از استقلال پیش بیندازد.
حسینی حالا 32 ساله است احتمالا حداقل سه چهار فصل دیگر به فوتبال ادامه می‌دهد؛ در ابتدای فصل استقلالی‌ها و فرهاد مجیدی به‌شدت خواهان این بازیکن بودند ولی او ترجیح داد بماند و حالا باید دید پس از 5 بازی باقی مانده او چه تصمیمی برای ادامه مسیر حرفه‌ایش اتخاذ خواهد کرد.

1711552

دیدگاه‌ها