کد خبر : 1823305 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 17:49 | 90.2K بازدید | 31 دیدگاه

مهره قهرمانی در لیگ ایران چه کسی است؟

‌پنج نامزد برای توپ طلای فصل بیست و یکم

کوین یامگا و مهدی ترابی تاثیرگذارترین مهره‌های پرسپولیس و استقلال هستند و تلاش می‌کنند تا سعید صادقی را در صدر جدول موثرترین بازیکنان متوقف کنند.

‌پنج نامزد برای توپ طلای فصل بیست و یکم

به گزارش "ورزش سه"، بیست و دومین دوره لیگ برتر ایران در حالی با هیجان بسیار زیاد به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده که چند ستاره تلاش می‌کنند تا جایزه آقای گلی و آقای پاس گلی را تصاحب کنند و البته با اثرگذاری در نتایج تیم خود، نقش یک بازیکن موثر را در تیمشان ایفا کنند.

در فاصله پنج هفته تا پایان فصل، پرسپولیس و استقلال تنها تیم‌هایی هستند که شانس بالای قهرمانی دارند و به خصوص عناصر هجومی این دو تیم تلاش می‌کنند تا با تاثیر در نمایش تهاجمی تیمشان، قهرمانی را به‌دست بیاورند.

در این بین اما تیم سپاهان نیز روی کاغذ شانس عبور از استقلال یا پرسپولیس را دارد و می‌تواند حداقل در جایگاه دوم قرار بگیرد و در صورت وقوع احتمالات، می‌تواند قهرمان هم بشود.

** تاثیرگذارگذارترین بازیکنان سه تیم بالای جدول

* موثرترین‌های استقلال؛ صدرنشینی کوین یامگا
کوین یامگا که دومین گلزن برتر لیگ برتر است، تلاش می‌کند با تاثیر روی ۱۳ گل، عملکرد فوق العاده‌ای داشته و پس از او دو مهره جوان و داخلی استقلال حاضر هستند. امیرحسین حسین‌زاده ۵ گل زده و یک پاس گل داده و جعفر سلمانی هم با چهار گل و دو پاس، نقشی موثر در صدرنشینی آبی‌پوشان ایفا کرده است.

1711858

* موثرترین‌های پرسپولیس؛ از ترابی تا آل‌کثیر
مهدی ترابی که شانس سوم کسب عنوان گلسازترین بازیکنان لیگ برتر است، این فصل ۳ گل زده و ۸ پاس گل داده تا با اثرگذاری روی ۱۱ گل سرخ‌پوشان، در جایگاه نخست قرار بگیرد. مهدی عبدی با ۷ گل و ۲ پاس گل در جایگاه دوم حضور دارد و پس از این دو، نام عیسی آل‌کثیر با تاثیر روی 6 گل پرسپولیس دیده می‌شود.

1711859

* موثرترین‌های سپاهان؛ سجاد به شماره ۱۰ می‌رسد؟
برترین گلزن طلایی‌پوشان اصفهانی، شهریار مغانلو با هشت گل است اما او هیچ پاس گلی نداده است. در عوض سجاد شهباززاده مدافع عنوان آقای گلی، در کنار چهار گل، ۵ پاس گل هم داده تا موثرترین بازیکن تیمش لقب بگیرد. در این بین دانیال اسماعیلی‌فر با ۴+۴ گل و پاس گل، نفر سوم تیم محرم نویدکیاست.

1711856

** رقابت ویژه دو خارجی با سه ستاره لیگ برتر
موثرترین بازیکن لیگ برتر ایران از نظر گل و پاس گل، سعید صادقی است. وینگر خوش تکنیک و سرعتی گل‌گهر این فصل با ۱۰ پاس گل، گلسازترین بازیکن لیگ برتر است و علاوه بر این، ۷ گل نیز به ثمر رسانده تا در جدول گلزنان نیز خود را مطرح کند.

1711857

پس از او گادوین منشا، آقای گل لیگ برتر، در جدول موثرترین‌ها دیده می‌شود. این بازیکن ۱۳ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم داده و امید زیادی دارد تا سرانجام کفش طلای فوتبال ایران را تصاحب کند.

سومین و چهارمین بازیکن در جدول اثرگذاری کوین یامگا (۱۳) و مهدی ترابی (۱۱) هستند و در جایگاه پنجم محسن آذرباد هافبک خلاق مس رفسنجان حاضر است. او ۲ گل زده و ۹ پاس گل داده و به‌نوعی پدیده این فصل فوتبال ایران محسوب می‌شود؛ بازیکنی که البته در حوالی سی سالگی به‌عنوان یک ستاره مطرح شده است.

به نظر شما مهره قهرمانی در این فصل فوتبال ایران چه کسی است و همچنین کدام بازیکن در نهایت عنوان بهترین بازیکن را به‌دست خواهد آورد؟

دیدگاه‌ها