کد خبر : 1823311 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 18:16 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

با همین شرایط مسئولیت پذیرفتم و در لیگ می‌مانیم

سرآسیایی: این بازی فینال پایین جدول است

سرمربی فجر از غیبت چند بازیکنش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت اما عقیده دارد بازیکنان حاضر با تمام وجود برای حفظ سهمیه فجر می‌جنگند.

سرآسیایی: این بازی فینال پایین جدول است

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در ابتدای صحبت‌هایش گفت: بازی فردا تقریبا یک شکل فینال گونه در پایین جدول دارد و ما کاملا آمادگی برای این بازی را داریم. بسیار خوشحالیم این بازی در فضای حافظیه برگزار می‌شود و انشاالله با حضور و استقبال تماشاگران خوب شیرازی با طراوت، شادابی و انگیزه بیش‌تر و بهتری انجام می‌شود. بازیکنان ما کاملا در خصوص شرایط بازی توجیه هستند و برای این بازی آمادگی کامل داریم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در این مدل مسابقات که شرایط خاصی دارد، علی‌رغم مسائل انگیزشی، مباحث فیزیکی و مدار تاکتیکی هر تیم مهم است. آن چیزی که فرق تیم برنده و بازنده را مشخص می‌کند تیمی است که کم‌تر اشتباه کند و کم‌تر موقعیت به تیم حریف دهد.

او در مورد تیم رقیب بیان کرد: در خصوص تیم خوب نفت مسجد سلیمان و دوست و برادر عزیزم آقای مهاجری که ارادت زیادی خدمت ایشان دارم و چند سالی خدمت‌شان بودم و درس‌های زیادی از ایشان یاد گرفتم باید بگویم، به شرایط تیم نفت مسجد سلیمان اشراف کامل داریم. بازیکنان بسیار خوبی دارند و بازی فردا یک بازی کاملا درگیرانه و فیزیکی است. البته تیم مقابل به نسبت امتیازاتی که دارد و رتبه بالاتری که نسبت به ما در جدول دارد، امنیت بیش‌تری دارد اما برخلاف میل باطنی‌ام باید این را بگویم این امنیت شاید با یک پرچم اشتباه کمک داور بازی و عدم تمرکز در بحث داوری اتفاق افتاده که این هم جزو جدایی ناپذیر فوتبال ماست. در این هفته‌های پایانی انشاالله این اتفاقات کمتر بیفتد و سهوا حقی جابجا نشود و آن چه در زمین فوتبال رخ می‌دهد تعیین کننده باشد.

او در خصوص غایبان فجر گفت: در بازی فرداهم متاسفانه چند بازیکن را نداریم. سیروان قربانی، دانیال کردستانی، ابوالفضل بابایی و یوسف وکیا بازیکنان مصدوم ما هستند. یوسف را بازی قبلی از دست دادیم و در همان شرایط ده‌نفره هم گل خوردیم. اعتقاد دارم هربازیکنی فردا در ترکیب‌مان است و تیم شهید سپاسی را تشکیل می‌دهد با تمام وجود، شرافت و انگیزه در راستای دستورات تاکتیکی انجام وظیفه خواهد کرد و انشاالله به لطف خدا فردا با عزت و سلامتی از زمین بیرون بیاییم. رضا آقابابایی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

سرآسیایی در خصوص حضور هواداران شیرازی در بازی فردا بیان کرد: شک ندارم که آنها این فضای ما را درک خواهند کرد. آنها بازی قبلی این‌همه راه آمدند و ما را شرمنده کردند. قطعا هواداران می‌آیند و تیم خودشان را تشویق می‌کنند. من قبل از ورود به شیراز و قرار گرفتن در این فضا نمی‌دانستم که این‌قدر تیم فجر شهید سپاسی در قلب مردم جای دارد و این تیم را دوست دارند. فردا با انرژی‌شان فضای خوبی را برای ما رقم می‌زنند تا بتوانیم از حداکثر امتیاز میزبانی‌مان استفاده کنیم و انشاالله یک شرایط خوب را کنار هم رقم بزنیم و خوحال‌شان کنیم.

او در پاسخ به اینکه تیم در تابستان و نقل و انتقالات نیم فصل خوب بسته نشده و فردا فجر چند غایب دارد و آیا می‌تواند نتیجه بگیرد اظهار داشت: جمله من در مورد غایبین خبری بود و اصلا نقدی نبود. من به عنوان مسئول فنی تیم باید بگویم چند بازیکن را نداریم اما بنده با همین شرایط این مسئولیت را قبول کردم و همه بازیکنان به این شرایط واقف هستند که ما با همین مجموعه باید بهترین اتفاق را برای مردم شیراز رقم بزنیم. علی‌رغم اینکه بازیکنان با کیفیتی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارم اما قطعا بازیکنان حاضر اجازه نمی‌دهند کمبودی احساس شود. من از روز اول گفتم که این تیم بر مبنای تفکرات یک مربی دیگر بسته شده و برای من قابل احترام است و باید با همین داشته‌ها این سرمایه عظیم مردم شیراز را نگه داریم.

دیدگاه‌ها