کد خبر : 1823313 | 18 اردیبهشت 1401 ساعت 18:20 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

از سرآسیایی و شیرازی‌ها ممنونم

مهاجری: مقابل فجر تدافعی بازی نمی‌کنیم

نشست خبری رضا مهاجری سرمربی نفت مسجدسلیمان پیش از دیدار با فجر سپاسی برگزار شد.

مهاجری: مقابل فجر تدافعی بازی نمی‌کنیم

به گزارش “ورزش سه” مهاجری در این نشست گفت: ابتدا باید خرسندی خودم از حضور در شهر ادب و هنر شیراز، اعلام کنم و سپس از کادرفنی فجر بابت میزبانی خوب‌شان ممنونم. آن‌ها زمین تمرین اختصاصی‌شان را در اختیار ما قرار دادند. به نظرم این‌ها باید پررنگ و اطلاع‌رسانی شود؛ وگرنه برد و باخت و صعود و سقوط در فوتبال همیشه بوده و هست.

وی درباره حضورش روی نیمکت نفت اظهار داشت: من وقتی به این تیم ملحق شدم و علاقه مردم به نفت را دیدم، انگیزه‌ام برای کار کردن چندین برابر شد و خدا را شکر توانستیم شرایط را در ۲ بازی اخیر بهبود ببخشیم و ۴ امتیاز شیرین را کسب کنیم.

مهاجری ادامه داد: جایگاه تیم در جدول کمی تکان خورد اما هنوز کار تمام‌نشده داریم و ۵بازی سخت و طاقت‌فرسا پیش‌روی ماست. باید اذعان کنم که طبق چیزی که از تیمم می‌بینم می‌شود به آینده آن امیدوار بود و شرایط خوبی متصور شد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره بازی فردای تیمش مقابل فجر هم گفت: با شناختی که از آقای سرآسیایی دارم معتقدم فوتبال خوبی از تیمش شاهد خواهیم بود و هر تیمی که تلاش بیشتری کند و تمرکز مضاعفی داشته باشد، برنده دیدار است.

مهاجری افزود: با احترام ویژه‌ای که برای کادرفنی و بازیکنان فجر و البته مردم بافرهنگ شیراز قائلم بایستی آرزو کنم که برنده بازی فردا نفت مسجدسلیمان باشد.
وی با اشاره به مشکلات تیمش خاطرنشان کرد: بازیکنان من از خیلی چیزها گذشتند که الان اینجا هستیم، منتهی الان وقت رسیدگی به مشکلات نیست. الان باید بازی به بازی برای پیروزی سرمایه‌گذاری کنیم.

«آیا برنامه بازی تدافعی مقابل فجر دارید؟» مهاجری در پاسخ به این سوال گفت: باید منطقی بازی کنیم. هر دو تیم یکدیگر را آنالیز کرده‌اند و با شرایط فنی تیم‌ها آشنایی دارند. بنابر این چیزی که اقتضای شرایط بازی، زمین و روند مسابقه است را در پیش خواهیم گرفت که قطعا بازی تدافعی در دستور کارمان نیست.

دیدگاه‌ها