کد خبر : 1823447 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 12:28 | 24K بازدید | 3 دیدگاه

اولیویه ژیرو:

باجو که پنالتی خراب کرد گریه کردم

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان در مورد علاقه خود به فوتبال ایتالیا در گذشته صحبت کرده است.

باجو که پنالتی خراب کرد گریه کردم

به گزارش "ورزش سه"، اولیویه ژیرو در فصل جاری نقش مهمی در نتایج درخشان میلان داشته و بارها با گلزنی های خود موجبات پیروزی این تیم را فراهم ساخته است. اوج درخشش اولیویه ژیرو دربی برگشت مقابل اینتر بود که راه قهرمانی روسونری را هموار ساخت. حالا اولیویه ژیرو در مصاحبه ای فاش کرد در جام جهانی 1994 هوادار ایتالیا بوده و به خاطر شکست این تیم در فینال گریه کرده است.

1688982

اولیویه ژیرو گفت: "20 ساله بودم که موهایم را بلند کرده بودم و می خواستم شبیه فابیو کاناوارو یا الساندرو نستا باشم. برادرم پیراهن تنگ تیم ملی ایتالیا تولید کمپانی کاپا به رنگ آبی آسمانی را به من هدیه داد. علاوه بر این و با توجه به غیبت تیم ملی فرانسه، من در جام جهانی 1994 هوادار تیم ملی ایتالیا بودم و وقتی روبرتو باجو ضربه پنالتی خود را از دست داد، گریه کردم. البته در فینال جام جهانی 2006 دیگر با تمام وجودم دوست داشتم تیم ملی فرانسه به برتری برسد.

شکست میلان در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2005 مقابل لیورپول؟ در ایتالیا طرفدار میلان بودم. اما آنها در سال 2007 توانستند فاتح لیگ قهرمانان شوند و حتی قوی تر بازگشتند. میلان یک باشگاه بزرگ است. آن میلان تیمی در کلاس همیشگی فوتبال ایتالیا بود، همیشه زیبا و تماشایی، اما همچنین بسیار حرفه ای و دقیق."

دیدگاه‌ها