کد خبر : 1823514 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 19:16 | 11.7K بازدید | 1 دیدگاه

روز پرماجرای آقاجانپور؛ یاغی، منجی، جنجالی!

مدافع تراکتور روز پر ماجرایی را در بازی با هوادار پشت سر می‌گذارد.

روز پرماجرای آقاجانپور؛ یاغی، منجی، جنجالی!

به گزارش ورزش سه، نیمه اول دیدار تراکتور و هوادار با مساوی یک بر یک به پایان رسید. محمد آقاجانپور در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه با ضربه سر، ارسال کرنر کیانی را به گل تساوی تبدیل کرد تا تیمش بازنده راهی رختکن نشود.

مدافع تراکتوری‌ها در شرایطی این گل را به ثمر رساند که در اوایل بازی امروز درگیری نسبتا شدیدی میان او و مهاجم حریف به‌وجود آمد. در این صحنه داور به یک بازیکن تراکتور و یک بازیکن هوادار کارت زرد نشان داد که به‌نظر می‌رسید بازیکن سرخ‌پوش آقاجانپور باشد.

1712150

منجی تراکتوری‌ها تنها چند دقیقه بعد از شروع نیمه دوم یک خطای پنالتی مرتکب شد تا تیمش گل دوم را خیلی زود خورده و دوباره عقب بیافتد. آقاجانپور در این صحنه تعادل بازیکن حریف را که می‌رفت با اخباری تک به تک شود؛ به‌هم زد و مرتکب خطای پنالتی شد.

1712151

هواداری‌ها در این صحنه معتقد بودند که آقاجانپور باید اخراج می‌شد. کوپال ناظمی اما چنین نظری نداشت تا مدافع تراکتوری‌ها در زمین بماند. آنها البته معتقد بودند که مدافع تراکتور به دلیل جلوگیری از این موقعیت باید با کارت قرمز مستقیم مواجه می‌شد. همین موضوع باعث شد تا جریان بازی برای دقایقی متوقف شود.

1712149

دیدگاه‌ها