کد خبر : 1823547 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 21:25 | 6.1K بازدید | 4 دیدگاه

به آنها بابت کسب یک امتیاز تبریک می‌گویم

قاسمی: باید سه گل به پرسپولیس می‌زدیم

قاسمی می‌گوید عده‌ای در مورد مهدی تارتار عوام فریبی کرده بودند.

قاسمی: باید سه گل به پرسپولیس می‌زدیم

به گزارش "ورزش سه"، آرمان قاسمی مدافع مرکزی ذوب آهن در خصوص دیدار با پرسپولیس گفت: ما بعد از بازی هوادار عزممان را جزم کردیم که سه امتیاز را بگیریم، به خصوص بعد از هجمه‌ای که روی مربی‌ما ایجاد شد. فشار آنها ناعادلانه بود و ما در بازی دور رفت و جام حذفی مستحق باخت نبودیم و امروز ثابت کردیم این‌ها چیزی جز حرف نیست. باید آدمها را براساس چیزی که ارائه می‌کنند، عادلانه قضاوت کنند نه حرف‌هایی که برای عوام فریبی انجام می‌شود. می‌خواهند فشار را از روی خودشان دور کنند و روی کس دیگری بیاندازند.

وی با اشاره به نمایش هجومی ذوب آهن اظهار داشت: ما از ابتدای بازی روندمان مشخص بود و برای برد وارد زمین شدیم. باید با اختلاف دو سه گل برنده می‌شدیم اما فوتبال قانون نانوشته دارد که اگر گل نزنی، گل می‌خوری. روزی هم بود که موقعیت چندانی به حریف ندادیم و روی غفلت گل مساوی را خوردیم و در روزی که باید سه امتیاز را می‌گرفتیم، شرمنده هواداران شدیم. تبریک به پرسپولیس که دست پر از ورزشگاه خارج شد. چون واقعا مستحق شکست بود.

مدافع ذوب آهن راجع به حضور هواداران عنوان کرد: واقعا حضور آنها لذت بخش بود. ما دست هواداران را می‌بوسیم چون فوتبال با هوادار زنده است. وقتی نبودند بازی‌ها مثل بازی دوستانه بود اما آمدنشان هیجانی به فوتبال داد. انشالله بتوانیم در ادامه فصل روندی را ایجاد کنیم که هم آخر فصل رتبه خوبی داشته باشیم و هم فصل آینده ذوب آهن را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

دیدگاه‌ها