کد خبر : 1823590 | 19 اردیبهشت 1401 ساعت 23:55 | 16.7K بازدید | 4 دیدگاه

حیدرپور:کمال همنشین در ماجدی اثر کرده

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو با گلایه از سرپرست فدراسیون فوتبال نسبت به بدعهدی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

حیدرپور:کمال همنشین در ماجدی اثر کرده

به گزارش "ورزش سه" اسماعیل حیدرپور که به تازگی به عنوان مدیرعامل شهرخودرو منصوب شده، در میکسدزون ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران پیرامون مسابقه امشب تیمش برابر استقلال گفت: فکر می‌کنم بازی را دیدید، بچه‌های ما خیلی خوب و با انرژی بازی کردند و روی یک غفلت گل خوردیم. بچه‌های ما خیلی برای بازی امشب انگیزه داشتند و فکر می‌کنم توانستند بازی خوبی را از خودشان به اجرا بگذراند.

وی افزود: فکر می‌کنم دیگر استقلال است، به هر حال آن گلی که زدند دیدید که شرایط چگونه بود؛ ما تلاش‌مان را می‌کنیم که در مقابل همه هواداران‌مان همین‌گونه بازی کنیم.

مدیرعامل شهرخودرو درباره جزئیات پرونده پرسپولیس گفت: من اول تعجب می‌کنم، دیدم که آقای ماجدی گفتند در کارتابل من نبوده است! کارتابل ایشان با نفت کار می‌کند یا با برق یا بنزین، سه سال است که گذشته هنوز هم در کارتابل نیست؟ تعجب می‌کنم.

حیدرپور ادامه داد: کمال همنشین در ما اثر نکرد، فکر می‌کنم در آقای میرشاد ماجدی کمال همنشین اثر کرده است!

اسماعیل حیدرپور درباره احتمال محکومیت پرسپولیس توضیح داد: من به کمپین‌ها کاری ندارم و می‌گویم قانون برای همه است، آقای درویش با ما توافق داشتند که این مشکلات حل شود و امیدوارم که بیایند بنشینند و مشکلات حل شود؛ ما با آن‌ها توافق‌نامه داریم و اگر امضا نکنند، فکر می‌کنم مشکلی برایشان ایجاد می‌شود.

مدیرعامل شهرخودرو در واکنش به میزان دریافتی تیمش از پرسپولیس گفت: 2 میلیارد قبل از عید دادند و 500 میلیون تومان هم بعد از عید پرداخت کردند؛ طبق قرار قبلی‌مان باید 4/5 میلیارد تا این تاریخ به ما می‌دادند ولی این اتفاق رخ نداد.

دیدگاه‌ها