کد خبر : 1823591 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 00:04 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

اگر پرسپولیس تعلل کند، باشگاه تصمیم دیگری می‌گیرد

سیدصالحی: برای بقا انسان به امید زنده است

مدیر تیم شهرخودرو به تمجید از نمایش بازیکنان تیمش در مقابل استقلال پرداخت.

سیدصالحی: برای بقا انسان به امید زنده است

به گزارش "ورزش سه" سیدمهدی سیدصالحی که سابقه بازی در استقلال را دارد و امشب در نقش مدیر باشگاه شهرخودرو در مقابل این تیم قرار گرفت، در میکسدزون ورزشگاه آزادی در گفت‌وگو با خبرنگاران پیرامون بازی امشب توضیح داد: بازی خیلی خوبی بود، ما تمام تلاش‌مان را کردیم؛ استقلالی‌ها با انگیزه قهرمانی به میدان آمده بودند، ما هم آمده بودیم که از استقلال امتیاز بگیریم.

وی افزود: می‌توانست این بازی مساوی شود اما مثل بازی‌های گذشته بدشانسی آوردیم و در دقایق پایانی بازی را از دست دادیم.

سیدصالحی در واکنش به وقت‌کشی بازیکنان شهرخودرو گفت: یک سوال دارم، قیمت بازیکنان استقلال و هزینه‌هایشان را در برابر بازیکنان ما بگذارید؛ بازیکنان ما واقعا بازیکنانی هستند که از جان و دل مایه می‌گذراند.

مدیر تیم شهرخودرو درباره شانس بقای شهرخودرو گفت: کار ما سخت نشده است، ما 4 بازی داریم و انسان به امید زنده است؛ مطمئن باشید ما بچه‌های باغیرتی داریم و می‌رویم که در 4 بازی آینده نتیجه بگیریم.

سیدمهدی سیدصالحی در پاسخ به موضوع بدهی باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز بدهی‌شان را به ما نداده‌اند؛ دیگر مسئولان باشگاه‌شان می‌دانند، ما در شرایط حساسی هستیم، باید پول‌مان را به ما تزریق کنند. مدیران باشگاه ما تخفیف داده‌اند و اگر بخواهد پرداختی‌شان عقب و جلو شود، فکر می‌کنم باشگاه‌مان تصمیم دیگری را بگیرد.

سیدصالحی در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: ما در بازی‌های باقی‌مانده با همه وجود می‌جنگیم چون بچه‌های باغیرتی داریم؛ هواداران مشهدی مطمئن باشند که به عشق هواداران مشهد تلاش می‌کنیم که تیم بماند.

دیدگاه‌ها