کد خبر : 1823749 | 20 اردیبهشت 1401 ساعت 21:42 | 7.1K بازدید | 3 دیدگاه

مدیون این بازیکنان هستم؛

اینزاگی: راه مشخصی برای شکست یوونتوس وجود ندارد

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر مدعی شد در اولین فصل حضور در باشگاه انتظار چنین عملکردی را نداشته است.

اینزاگی: راه مشخصی برای شکست یوونتوس وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از غلبه بر یوونتوس در ابتدای سال میلادی در سوپرکاپ، اینتر فردا شب در فینال جام حذفی ایتالیا دوباره به مصاف این تیم پرافتخار خواهد رفت. سیمونه اینزاگی، سرمربی جوان و ایتالیایی اینتر در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و تاکید کرد تیمش تا پایان برای کسب پیروزی در فینال مبارزه خواهد کرد.

سیمونه اینزاگی گفت: "رسیدن به فینال مایه غرور و افتخار اینتر است. این بازی در سراسر جهان پخش می‌شود و مسابقه‌ای بسیار مهم برای ما محسوب خواهد شد. این یک فینال است و بنابراین برای من هیچ دستور العمل و روش مشخص و دقیقی برای غلبه بر یوونتوس وجود ندارد. 

1707389

حریف بسیار قدرتمندی پیش روی ما است و ما باید 120 درصد توان برای فتح دومین جام فصل بازی کنیم. ما امسال سه بار با یوونتوس ملاقات کردیم که آخرین بازی در تاریخ چهار آوریل برگزار شد. حالا یک ماه و نیم گذشته و مسابقات مختلفی برگزار شد. فردا شب باید به بهترین شکل ممکن در زمین حاضر شده و بدون اشتباه بازی کنیم. 

برگزاری فینال در رم؟ من سال‌های زیادی اینجا بوده‌ام و حضور در استادیوم المپیکو برایم هیجان انگیز خواهد بود. با افراد زیادی ملاقات می‌کنم که مرا دوست داشته و به من احساس خوبی می‌دادند. حالا من در اینتر هستم و افتخار می‌کنم که بخشی از این باشگاه بزرگ محسوب می‌شوم. ما تا اینجا یک جام فتح کردیم و فردا شب نیز تا پایان مبارزه خواهیم کرد.

آمار و ارقام اینتر در این فصل خوب بوده، اما من همه چیز را مدیون بازیکنان تیمی هستم که از همه لحاظ از من پیروی کردند. فردا پنجاهمین بازی ما خواهد بود و ما در هفت الی هشت ماه اخیر فوتبال زیبایی ارائه دادیم. البته ما یک دوره دچار افت شدیم که تاوانش را پرداخت کردیم. از هشت ژوئن و به لطف باشگاه، بازیکنان و هواداران، کار فوق العاده‌ای در این باشگاه انجام شده است. ما همه در یک مسیر کار کردیم و در ابتدای فصل من انتظار چنین دستاوردهایی را نداشتم."

دیدگاه‌ها