کد خبر : 1823795 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 11:16 | 9.9K بازدید | 4 دیدگاه

چند سال است درباره تارتار این حرف‌ها را می‌زنند

قاسمی: تهمت‌زننده‌ها خودشان این‌کاره‌اند

آرمان قاسمی اعتقاد دارد هیچ تیمی در این فصل به اندازه ذوب آهن پرسپولیس را اذیت نکرده بود.

قاسمی: تهمت‌زننده‌ها خودشان این‌کاره‌اند

به گزارش "ورزش سه", ذوب آهن به گل زودهنگامی مقابل پرسپولیس دست پیدا کرد اما در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید. آرمان قاسمی در این مورد به خبرنگار ما گفت: متاسفانه بعد از بازی با هوادار که نتیجه نگرفتیم، هم قسم شده بودیم بازی خانگی مان را که بعد از مدت ها هواداران‌مان حضور داشتند، پیروز شویم. جوری هم که بازی را شروع کردیم کاملا مشخص بود که برای برد وارد زمین شدیم و خیلی هم زود به گل رسیدیم، اگر کمی دقت می کردیم با اختلاف دو سه گل در نیمه اول کار را تمام می کردیم. از خود من گرفته تا بقیه بازیکنان موقعیت‌هایی داشتیم که از دست دادیم و نشد سه امتیاز را به هواداران عزیز هدیه کنیم. پرسپولیس خوش شانس بود که با وجود اینکه موقعیت چندانی نداشت و در مقابل ما آن همه موقعیت داشتیم، توانست یک امتیاز بگیرد و دست پر از اصفهان برود.
او در مورد نمایش قابل قبول در بازی رفت مقابل پرسپولیس ادامه داد: بله ما در بازی رفت هم در ورزشگاه آزادی کاملا بر شرایط بازی کنترل داشتیم و دقیقا می دانستیم از بازی چه می خواهیم. حقمان سه امتیاز یا نهایت تساوی خارج از خانه بود ولی روی غافلگیری و یک اتفاق که شاید در هر هزار بازی برای یک گلر پیش بیاید و  شانس پارسا جعفری که یکی از بهترین گلر های آینده فوتبال ما است، دروازه‌مان باز شد و بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. متاسفانه دو بر یک شکست خوردیم و یک مقدار شرایط‌مان بعد از آن بازی بحرانی شد.
این بازیکن در مورد اینکه با نمایش قابل قبول مقابل پرسپولیس به شایعات در مورد مهدی تارتار پایان دادند عنوان کرد: متاسفانه در این فوتبال ما سعی می کنیم فشار را از روی خودمان برداریم و با صحبت های ناعادلانه و نادرست فشار را به سمت دیگری ببریم. متاسفانه چند سالی است این صحبت ها در مورد آقای تارتار مطرح می شود و خیلی از کسانی که این صحبت ها را می کردند خودشان و تیم هایشان نتوانستند پرسپولیس را شکست دهند، در مقایسه تیم های آقای تارتار بیشتر پرسپولیس را شکست داده‌اند. ما با توجه به عملکردی که مقابل این تیم داشتیم فکر نمی کنم امسال تیمی توانسته باشد اینگونه پرسپولیس را تحت فشار بگذارد حتی تیم هایی که مدعی قهرمانی هستند و در مصاف با پرسپولیس به زحمت یک امتیاز گرفتند. ما نشان دادیم آن مسائل چیزی جز حرف نیست. خود آقای تارتار هم آن افراد را به خدا واگذار کردند. این ها سیاه نمایی است و می خواهند تصویر واقعی را وارونه جلوه بدهند. امیدوارم یک روز فرهنگمان آنقدر بالا برود که این صحبت ها را تمام کنیم و اینکه کمیته انضباطی به این مسائل ورود کند. وقتی یک مربی یا بازیکنی خیلی راحت می آید به کسی تهمت می زند عادی نیست. مطمئن باشید افرادی که این صحبت ها را می کنند اصولاً خودشان اهل این مسائل هستند. 
وی در مورد دیدار با تراکتور نظرش را اینگونه بیان کرد:  با توجه به تغییر و تحولات اخیر تراکتور و حضور آقای ساغلام، شرایط برایشان فرق کرده است. البته من شناخت زیادی روی ایشان ندارم ولی با آقای نصرتی همبازی بودم و کار مربیگری ایشان را تا حدودی در تیم پارس جم و اکسین دنبال میکردم، می‌دانم واقعا جزو مربیان آینده‌دار فوتبال ما هستند. ایشان فنی فوتبال بازی می کرد و به فوتبال مالکانه اعتقاد دارد، این شیوه بازی در فوتبال ما خیلی کم است چون بیشتر تیم ها نتیجه گرا هستند ولی آقای نصرتی به فوتبال روی زمین علاقه دارد و از زمانی هم که به تراکتور آمده، این تیم  خیلی بهتر شده است. آقای ساغلام، نصرتی و کادرشان خیلی خوب کار کردند. تراکتور هم تیم پرطرفدار و ریشه داری است و شرایطی که برایش پیش آمده ناراحت کننده است. تراکتور سال گذشته قهرمان جام حذفی شد و به آسیا رفت ولی امسال بدشانسی آورده و انشاالله سال های بعد موفق باشند. بازی سختی داریم ولی خانگی است و جایی برای اشتباه نداریم. برای اینکه تیم را به رده‌های بالای جدول برسانیم قطعاً برای سه امتیاز  میرویم تا بتوانیم یک هدیه شیرین به هواداران بدهیم‌.
قاسمی یادآور شد: از هواداران می‌خواهم همانند بازی با پرسپولیس تشریف بیاورند تا شرایط ذوب آهن را بهتر کنیم و برای فصل بعد این تیم را به جایگاه واقعی اش و به اعتباری که چند سال پیش در فوتبال ایران و آسیا داشت برگردانیم.

دیدگاه‌ها