کد خبر : 1823836 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 14:48 | 16.5K بازدید | 6 دیدگاه

سوپر گلی که پرپر شد

حسین‌زاده؛ خوش‌اقبال‌ترین بدشانس هفته (عکس)

امیرحسین حسین‌زاده تا مرز به ثمر رساندن یکی از زیباترین گل‌های فصل نیز پیش رفت اما بخت با او یار نبود.

به گزارش "ورزش سه"، ازدست‌دادن موقعیت دو به یکی که می‌توانست با یک پاس عرضی برای یامگا به گل تبدیل شود، آتش انتقادات از امیرحسین حسین‌زاده را افزایش داد. بازیکنی که در نخستین فصل حضورش در استقلال فراتر از انتظارات ظاهر شد اما سبک بازی او، برخی تکروی ها و ازدست‌دادن چند موقعیت مهم باعث افزایش انتقادات از پدیده امسال آبی‌ها شد که با نگاه بی‌طرفانه باید گفت بخش زیادی از این انتقادات نیز غیرمعقول و به‌دوراز انصاف بودند.

بازیکنی که پس از حذف از رقابت‌های جام حذفی با چشمانی اشک‌بار استادیوم آزادی را ترک کرد، مقابل سپاهان نیز نتوانست آن بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد و همین مسئله منجر به نیمکت نشینی او در دیدار برابر شهر خودرو شد تا فرهاد مجیدی به وینگر جوان تیمش شوک بدهد و اصطلاحاً این بازیکن در دیدارهای باقیمانده به خودش بیاید.

نیمکت نشینی این بازیکن ۲۱ساله برابر تیم قعرنشین جدول نیز نه‌تنها دردی از آبی‌ها را دوا نکرد بلکه حتی بار تهاجمی این تیم نیز کاهش یافت به نحوی که استقلال موقعیت چندان خطرناکی را تا پیش از ورود این بازیکن به میدان خلق نکرد و پس از حضور حسین‌زاده در میدان بود که موتور آبی‌ها گرم شد.

یک پاس کلیدی به آرمان رمضانی، با شوت این بازیکن بلندقامت همراه شد اما شوت او به تیرک دروازه برخورد کرد تا هر دو بازیکن روی این صحنه با بدشانسی مواجه شوند. حسین‌زاده می‌توانست یک پاس گل را به نام خودش ثبت کند و رمضانی نیز اسمش را به‌عنوان تعویض طلایی روی جلد روزنامه‌ها ببرد اما این اتفاق رخ نداد.
1712624

در لحظات پایانی بازی، این اتفاق به‌صورت برعکس تکرار شد. ضربه سر ژستد روی ارسال جلالی به رمضانی رسید اما این بازیکن نتوانست از این پاس خوب استفاده کند و توپ به حسین‌زاده رسید. وینگر جوان آبی‌ها پس از یک استپ سینه، با حرکت قیچی برگردانی تماشایی ضربه‌اش را به سمت دروازه زد که با اثرگذاری یوسف بهزادی گلر شهر خودرو توپ کمی تغییر مسیر داد و به تیر دروازه خورد.

در ادامه توپ در برابر دروازه خالی به رمضانی رسید و این بازیکن تعویضی مجیدی بود که دروازه حریف را پس از ۸۸ دقیقه مقاومت باز کرد. اتفاقی که می‌توانست چند ثانیه پیش از آن برای حسین‌زاده رخ دهد و این بازیکن با یک گل دیدنی و استثنایی، خود را کاندیدای یکی از بهترین گل‌های لیگ بیست و یکم کند اما ضربه بسیار خوب این بازیکن با بدشانسی تمام به تیرک دروازه برخورد کرد.

1712625

البته حسین‌زاده از منظر دیگر نیز خوش‌اقبال بود چرا که توپ برگشتی روی ضربه برگردان او به رمضانی رسید و در نهایت سه امتیاز را برای استقلال به ارمغان آورد. این بازیکن با عملکرد خوبی که داشت، توانست یک‌بار دیگر رضایت هواداران را به دست بیاورد و حداقل از این بابت کام او در پایان بازی شیرین بود.

دیدگاه‌ها