کد خبر : 1823849 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 15:49 | 8.5K بازدید | 2 دیدگاه

دوباره یادآوری می‌کنم؛

مسعود شجاعی: سرمربی نمی‌شوم، بازیکنم!

هافبک با تجربه نساجی پیشنهاد سرمربیگری موقت در این تیم را نپذیرفت تا همچنان به‌عنوان بازیکن کارش را ادامه بدهد.

مسعود شجاعی: سرمربی نمی‌شوم، بازیکنم!

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه باشگاه نساجی مازندران تصمیم به پایان همکاری با ساکت الهامی گرفت، عنوان شد گزینه اصلی مدیران این تیم برای انتخاب سرمربی تا انتهای فصل جاری، مسعود شجاعی کاپیتان دوم خود است.

مسعود شجاعی که طی دو سال اخیر بارها موضوع خداحافظی‌اش از فوتبال و ورودش به عرصه مربیگری مطرح شده، حالا پیشنهاد باشگاه نساجی مازندران برای جانشینی ساکت الهامی را رد کرد تا همچنان به‌عنوان بازیکن به فعالیت‌اش ادامه بدهد و احتمالا یک فصل دیگر مشغول بازی در لیگ برتر باشد.

در شرایطی که باشگاه نساجی مازندران به‌صورت رسمی موضوع مذاکره با مسعود شجاعی برای ادامه کارش در این تیم به‌عنوان مربی- بازیکن را رسانه‌ای نکرده، اما کاپیتان سابق تیم ملی و حال حاضر نساجی حضورش روی نیمکت این تیم را رد کرد.

مسعود شجاعی در یک استوری اینستاگرامی نوشته است: «در مورد صحبت‌ها و خبرهای مطرح شده در مورد سرمربی شدنم!! می‌خواستم خیلی کوتاه یادآور شوم که من به‌عنوان بازیکن با باشگاه نساجی قرارداد بستم و همچنان در همین سمت به کار خودم ادامه می‌دهم و دوست دارم به‌عنوان بازیکن در زمین به تیمم کمک کنم.»

1712671

با این شرایط باشگاه نساجی مازندران باید به دنبال انتخاب سرمربی موقت باشد و وضعیت نیمکت تیمش که خیال خود را بابت بقا در لیگ برتر راحت کرده و به قهرمانی جام حذفی نیز رسیده را در چهار هفته باقی‌مانده تا پایان فصل، مشخص کند.

دیدگاه‌ها