کد خبر : 1823859 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 16:32 | 13.1K بازدید | 5 دیدگاه

آنها وقت‌کشی کردند و کارت زرد گرفتند؛

جعفری: استقلالی‌ها روی کارمان تاثیرگذار نبودند

مهاجم شهرخودرو معتقد است تیمش در حضور تماشاگران استقلال نمایش خوبی داشت.

جعفری: استقلالی‌ها روی کارمان تاثیرگذار نبودند

به گزارش "ورزش سه"، رحمان جعفری درباره شکست شهرخودرو مقابل استقلال عنوان کرد: ما پنج هفته را بدون باخت سپری کردیم و استقلال هم چند هفته پیروز نشده و به دنبال سه امتیاز خانگی بود؛ با توجه به شرایط جدول و شناختی که از تیم استقلال داشتیم، آمده بودیم از این بازی امتیاز بگیریم که متاسفانه در دقایق آخر گل خوردیم و حتی چند موقعیت گلزنی داشتیم که شانس با ما یار نبود.

او در مورد حضور هواداران استقلال و تاثیرشان در این بازی اظهار کرد: درست است هواداران خیلی در بازی تاثیر داشتند، اما به گونه‌ای نبود که در روند تیمی ما اثر گذار باشند ولی حضور هواداران و بازی در چنین شرایطی لذت‌بخش است.

هافبک- مهاجم شهرخودرو درباره تبدیل به گل نشدن شوت او و نجات دروازه توسط حردانی ابراز کرد: موقعیت خیلی خوبی بود که با بدشانسی ما و هوشیاری مدافع استقلال به گل تبدیل نشد.

جعفری درباره اینکه بازیکنان هر دو تیم اعتقاد به وقت‌کشی یکدیگر داشتند، گفت: باید بگویم که ما جز در چند صحنه که واقعا برخورد شدید ایجاد شد و به زمین افتادیم، کاری نکردیم. استقلال هم بعد از گل دقایقی به اتلاف وقت پرداخت، حتی گلر استقلال از داور کارت زرد گرفت. اگر دقت کرده باشید در این بازی داور ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت و آن هم به خاطر تعداد تعویض‌ها بود.

او با اشاره به دیدار بعدی تیمش مقابل پیکان گفت: پیکان تیم بسیار خوب و دارای بازیکن با کیفیت و کادر با دانشی است ولی در این بازی محکوم به برد هستیم. با توجه به اختلاف امتیاز ما با تیم‌های فجر و نفت مسجدسلیمان و بازی‌های باقیمانده هنوز شانس زیادی برای بقا در لیگ داریم.

دیدگاه‌ها