کد خبر : 1823888 | 21 اردیبهشت 1401 ساعت 19:27 | 12.5K بازدید | 2 دیدگاه

سمیر هندانوویچ:

اینتر به جایی بازگشت که به آن تعلق دارد

سمیر هندانوویچ، کاپیتان اینتر تاکید کرد این باشگاه دوباره به جایگاه همیشگی خود بازگشته است.

اینتر به جایی بازگشت که به آن تعلق دارد

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری تاکنون سه بار این فصل، دو مرتبه در لیگ و یک بار در سوپرجام ایتالیا با یوونتوس بازی کرده‌ و دو پیروزی و یک تساوی مقابل این رقیب قدرتمند و دیرینه به‌دست آورده است. در آستانه فینال کوپا ایتالیا، سمیر هندانوویچ ابراز امیدواری کرد اینتر قادر به ارائه نمایشی مانند مسابقات قبل خود برابر یوونتوس باشد.

1681795

سمیر هندانوویچ گفت: "ما به خودمان افتخار می‌کنیم که به فینال کوپا ایتالیا راه پیدا کرده‌ایم، اما بازی‌ کردن مقابل یوونتوس همیشه سخت بوده است و جزئیات نتیجه این دیدار را رقم خواهند زد. ما باید بهتر از یوونتوس بازی کرده و در همه ابعاد، نمایش درخشانی در زمین از خود ارائه بدهیم. در مسابقه برگشت در لیگ ایتالیا، یوونتوس در تورین کمی بهتر از ما عمل کرد، اما ما در خانه و سوپرکاپ بهتر بازی کردیم و انتظار دارم در فینال بازی متعادلی بین دو تیم رقم بخورد. اگر خوب تمرین کرده و خوب بازی کنیم، همان اتفاقی که در این فصل مقابل یوونتوس افتاده، تکرار خواهد شد؛ من فوتبال را این‌گونه می‌بینم.

بهترین ویژگی یوونتوس قدرت بالای انتقال این تیم است و آنها در بالای زمین منتظر ضدحملات هستند. من امیدوارم اینتر نیز مثل همیشه بازی کند. ما باید فوتبال خود را ارائه و آنچه را که در طول هفته تمرین کرده‌ایم در زمین بازی پیاده کنیم. تبدیل شدن به اینتر مدعی؟ سال‌های سختی برای اینتر بود و این باشگاه به چنین شرایطی عادت نداشت. با تلاش همه ارکان باشگاه ما یک بار دیگر برای کسب عناوین رقابت می‌کنیم؛ اینتر به چنین جایی تعلق دارد."

دیدگاه‌ها