کد خبر : 1824001 | 22 اردیبهشت 1401 ساعت 16:07 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

هفته آینده به باشگاه لیست می‌دهم؛

ساغلام: بازی با ذوب آهن فینال فصل ما خواهد بود

ارطغرل ساغلام در حاشیه تمرین امروز تراکتور در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها درباره تیمش پاسخ داد.

ساغلام: بازی با ذوب آهن فینال فصل ما خواهد بود

به گزارش ورزش سه، تمرین امروز تراکتور با حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار شد؛ در حاشیه این تمرین ارطغرل ساغلام در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: تمرین امروز خیلی خوب بود؛ هواداران‌مان واقعا برای ما مهم هستند و در پیروزی‌های‌مان نقش مهمی دارند و امروز هم آمدند و ما را تشویق کردند. تمرین خوبی بود.

او افزود: فاصله بین بازی‌ها کم است و تقریبا هر پنج روز یک‌بار بازی داریم؛ واقعا زمان تمرین محدودی داریم. در این تمرینات سعی می‌کنیم اشتباهاتی که در بازی‌های قبل انجام دادیم؛ رفع کنیم و کارهایی که به‌نحو احسن انجام دادیم را بیشتر کنیم تا از لحاظ کیفی بالا برویم. طبیعتا در این تمرینات فشرده احتمال مصدومیت بالا است اما خدا را شکر چنین مشکلی نداریم. تیم ما از لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی است و در بازی با هوادار هم شاهد وضعیت خوب تیم بوده‌ایم.

سرمربی تراکتور با اشاره به نتایج این تیم در سه هفته گذشته بیان کرد: درست است با هفت امتیازی که در سه بازی گرفتیم، جایگاه‌مان در جدول تغییر زیادی نکرد اما فاصله امتیازمان با تیم‌های پایین جدول را بیشتر کردیم و این مسئله کار ما را راحت‌تر کرد.

ساغلام در خصوص بازی هفته آینده تیمش برای ذوب آهن توضیح داد: می‌دانیم در مقابل تیم خوب ذوب آهن بازی سختی خواهیم داشت اما به بازیکنان گفته‌ایم که این بازی فینال فصل برای ما خواهد بود. به همین دلیل همان‌طور که در یک فینال و برای قهرمانی بازی می‌شود، بازی خواهیم کرد. انشاالله همان‌طور که سه بازی قبل، عملکرد خوبی داشتیم، بازی با ذوب آهن را هم با پیروزی پشت سر می‌گذاریم و فشاری که در این فصل روی بازیکنان و هواداران بود؛ از بین می‌بریم و فصل را با خیال راحت ادامه می‌دهیم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که با توجه به اظهاراتش در مورد اینکه یک آشپز به مواد خوب احتیاج دارد، آیا لیستی به باشگاه داده یا خیر عنوان کرد: خیر؛ به باشگاه لیستی نداده‌ام. ما یک‌سری اهداف کوتاه‌مدت داشتیم و هدف‌مان این بود که تیم را از شرایطی که داشت خارج کنیم و از لحاظ امتیازی به شرایط خوبی برسانیم و لیگ را به خیر بگذرانیم تا برای سال بعد تیم بهتری بسته شود. بعد از بازی با ذوب آهن که انشاالله با پیروزی ما تمام می‌شود، با باشگاه صحبت و برنامه‌ها را بررسی می‌کنیم اما فعلا چنین اتفاقی رخ نداده و تمام تمرکز روی بازی پیش رو است.

وی درباره وضعیت اکبر ایمانی و بازی نکردن او پس از مصدومیت توضیح داد: اکبر ایمانی حدود ۴۵ روز و سعید واسعی حدود ۲۵ روز از تمرینات دور بودند. درست است که دوره مصدومیت آنها گذشته و با تیم شروع به تمرین کرده‌اند اما بعد از این مدت دوری از میادین بازیکن به زمان نیاز دارد تا صد در صد آماده شود و با تیم کار کند. خدا را شکر روند خوبی دارند و انشاالله در هفته‌های آینده از آنها استفاده خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها