کد خبر : 1824067 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 11:46 | 37.3K بازدید | 13 دیدگاه

خبر بد برای استقلال و مجیدی

روزبه چشمی ادامه فصل را از دست داد؟

مدافع استقلال به دلیل کشیدگی همسترینگ، علاوه بر دیدار برابر فولاد به نظر می‌رسد که ادامه فصل را نیز از دست‌ داده است.

روزبه چشمی ادامه فصل را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی توانست با تک گل دقایق پایانی آرمان رمضانی از سد شهر خودرو عبور کند که روزبه چشمی بازیکنی که از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفته بود، بین دو نیمه جایش را به زبیر نیک نفس داد.

درحالی‌که در ابتدا تصور می‌شد تعویض این بازیکن به دلایل فنی بوده اما در ادامه مشخص شد چشمی در همان دقایق ابتدایی بازی برابر شهر خودرو دچار کشیدگی همسترینگ شده و با وجود این آسیب‌دیدگی، او تا پایان نیمه نخست در زمین حضور داشت و در نهایت جایش را به نیک‌نفس داد.

روزبه یک روز پس از دیدار با شهر خودرو مورد آزمایش MRI قرار گرفت و در نهایت مشخص شد که مصدومیت این بازیکن جدی بوده و با نظر کادر پزشکی آبی‌پوشان، این بازیکن نیاز به استراحتی دوهفته‌ای دارد.

با توجه‌ به اینکه رقابت‌های لیگ برتر در تاریخ هفتم خرداد به پایان می‌رسد و نیاز دوهفته‌ای چشمی برای استراحت، به نظر می‌رسد که این بازیکن قادر به همراهی استقلال در چهار دیدار باقیمانده لیگ برتر نخواهد بود و این بدترین خبر ممکن برای فرهاد مجیدی و هواداران استقلال است که پیش‌ از این سه مدافع خود به نام‌های سیاوش یزدانی، حسین مرادمند و عارف آقاسی را نیز به دلایل مختلف از دست‌ داده‌اند.

بدین ترتیب چشمی پس از رودی ژستد، دومین بازیکن غایب استقلال برابر فولاد خواهد بود. دیدار دو تیم فردا از ساعت 19:45 در استادیوم شهدای فولاد برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها