کد خبر : 1824073 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 12:46 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

هر جا آقای ربیعی بگوید بازی می کنم

ماجراهای فراز برای بازی در پنجمین پست فصل

یکی از دو گزینه جایگزینی گادوین منشا فراز امامعلی است که دوباره در پست مهاجم برای مس رفسنجان به زمین رفت.

ماجراهای فراز برای بازی در پنجمین پست فصل

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان با نتیجه دو بر صفر مقابل نساجی مازندران به پیروزی رسید و این اتفاق در نبود منشا افتاد، در هفته پیش رو هم مس با چالش نداشتن مهاجم درگیر است. به همین دلیل با فراز امامعلی در مورد این موضوع  صحبت کردیم وی در ابتدا گفت: شرایط روحی خوبی داریم. چند هفته بود که متاسفانه نتیجه نمی گرفتیم. در بازی با فجر و نساجی توانستیم ۶ امتیاز بگیریم و خودمان را برای بازی جذاب با گل‌گهر آماده کنیم.
او در مورد صحبت های محمد ربیعی در کنفرانس خبری مبنی بر اینکه در نبود منشا، امامعلی، لطیفی و علیاری عملکرد بسیار خوبی داشتند ادامه داد: منشا جزو بازیکنان تاثیرگذار و خیلی خوب ما است. متاسفانه مصدومیتی روز قبل از بازی برای منشا پیش آمد، خیلی ناراحت شدم چون دوست صمیمی هستیم و در این چندین سال با هم در ارتباط  بودیم. آقای ربیعی تصمیم گرفت از من به جای گادوین استفاده کند. نزدیک به یک سال بود که در آن پست بازی نکرده بودم. در دو سال اخیر برای مس در ۴ پست بازی کردم. وظایفی که آقای ربیعی به من داده را به نحو احسن انجام می دهم. خدا را شاکرم که توانستم عملکرد خوبی داشته باشم.
این بازیکن در مورد اینکه در دیدار بعدی باید جای خالی علیاری و منشا را پر کند، عنوان کرد: فعلا که شرایط ترکیب و بازی معلوم نیست، باید ببینیم قرار است با چه ترکیبی بازی کنیم، ولی من اگر بخواهم ۵ دقیقه هم بازی کنم سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و به تیمم کمک کنم. ۴ بازی مانده و هر جای زمین که مشکلی پیش آید می توانم برای مس بازی کنم مانند سال گذشته که محمد انصاری که مصدوم شد و در پست دفاع چپ کمبود داشتیم. فصل پیش به دستور آقای ربیعی در پست دفاع و هافبک چپ بازی کردم. فوروارد و هافبک راست هم بازی کردم. تمام تلاشم را می کنم برای تیمم مثمر ثمر باشم. 
وی در مورد اینکه قرار است تا پایان فصل در رفسنجان تمرین کنند، نظرش را اینگونه بیان کرد: خوشحالم که در این چند هفته باقی مانده در خدمت مردم رفسنجان و هواداران هستیم. امیدوارم در این ۴ بازی بتوانیم دلشان را شاد کنیم.
امامعلی در پایان در مورد دربی کرمان افزود: نمی توان گفت دربی، دو شهر نزدیک به هم بازی دارند.  برای مردم سیرجان و رفسنجان این بازی خیلی مهم است و حساسیت های خاص خودش را دارد. امیدوارم ما بتوانیم نتیجه را مقابل گل گهر به سود خودمان تمام کنیم و رتبه را در جدول بهبود ببخشیم چون سه چهار تیم در جدول هستند که امتیازهایشان بهم نزدیک است و می توانیم جایگاه بهتری بگیریم.

دیدگاه‌ها