کد خبر : 1824125 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 19:41 | 3.6K بازدید | 6 دیدگاه

تیم پوست کلفتی هستیم؛

تارتار: بعد از بازی با پرسپولیس به خودباوری رسیدیم

مهدی تارتار می‌گوید در صورت فراهم بودن شرایط تمایل دارد سال آینده نیز در ذوب آهن حضور داشته باشد.

تارتار: بعد از بازی با پرسپولیس به خودباوری رسیدیم

به گزارش ورزش سه، ذوب آهن پس از تساوی برابر پرسپولیس فردا میزبان تراکتور خواهد بود. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و در ابتدای صحبت هایش عنوان کرد: جا دارد به تیم ترک زبان کشورمان خوشامد بگویم. من خودم سابقه بازی در تیم تراکتور را دارم و می‌دانم که واقعا آن شهر، شهر فوتبالدوستی است و هواداران پرشوری دارد. امیدوارم میزبان خوبی برایشان باشیم.

او در ادامه گفت: تراکتور در چند هفته گذشته واقعا نتایج خیلی خوبی را به دست آورده و توانسته از سه بازی، هفت امتیاز کسب کند. آنها از نظر روحی شرایط خیلی خوبی دارند و کار سختی را در پیش داریم اما به هر حال با توجه به بازی خوبی که در هفته گذشته انجام دادیم به خودباوری خوبی رسیدیم. بچه ها بعد از بازی تمرینات خوبی انجام دادند. بازی سختی است اما می‌دانیم اگر بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذاریم می‌توانیم به کسب رده هفتم جدول امیدوار شویم. با بچه ها صحبت های لازم را انجام دادیم، اگر فردا انرژی مضاعفی داشته باشیم و هوداران هم به ورزشگاه بیایند می‌توانیم اميدوار باشیم در پایان فصل جایگاه خیلی خوبی داشته باشیم.

تارتار تصریح کرد: از هواداران می‌خواهم که فردا به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند و انرژی بیشتری به ما بدهند.

او در واکنش به اینکه آیا ذوب آهن در بازی فردا می‌تواند طلسم نبردن در سال جدید را بشکند بیان کرد: خیلی امیدوار هستیم. درست است که ما بردی به دست نیاوردیم اما بازی های خوبی را به نمایش گذاشتیم. در دو بازی برابر نفت مسجدسلیمان و هوادار که شکست خوردیم به گواه همه کارشناسان در حق ما اجحاف شد؛ ما در این بازی ها می‌توانستیم برنده باشیم یا حداقل نتیجه مساوی کسب کنیم که به ما کمک کند. امسال از ناحیه داوری ضربه زیادی خوردیم. ما تیم پوست کلفتی هستیم؛ با میزان اشتباه داوری حضور در این رده از جدول نشان می‌دهد که ما تیم خوبی هستیم و انشاالله فردا مشکل داوری وجود نداشته باشد.

سرمربی ذوب آهن درباره مصدوم و محرومان تیمش برای بازی فردا گفت: خدا را شکر محروم نداریم و مصدوم هایمان هم به جمع‌ ما اضافه شده‌اند. فقط پویا پورعلی است که کماکان مصدوم است و انشاالله او هم از هفته آینده به جمع ما اضافه شود.

تارتار در خصوص فرصت سوزی بازیکنان ذوب آهن توضیح داد: امیدوار هستیم که فردا اینطور نباشد اما تیم ما تیمی است که تغییرات زیادی داشته است. من خودم پیش بینی می‌کردم که فراز و نشیب زیادی داشته باشیم اما مهم این است که کیفیت بازی‌ ما مناسب است و ما را نگران نمی‌کند. وقتی تیمی خوب بازی می‌کند نگرانی وجود ندارد. به هر حال هفته قبل موقعیت هایی از دست دادیم و شاید این هفته اینطور نباشد.

وی در پایان در مورد اینکه آیا فصل آینده نیز در ذوب آهن حضور خواهد داشت عنوان کرد: من بارها جواب این سوال را دادم و از باشگاه تشکر کردم که به ما اعتماد دارند. صحبت هایی راجع به سال آینده شده و انشاالله شرایط فراهم می‌شود. من خودم هم بسیار راغب هستم و باعث افتخارم است که در تیم بزرگی به نام ذوب آهن فعالیت کنم. اما باید به گونه ای باشد که سال آینده پیشرفت حاصل شود و فکر می‌کنم باشگاه هم به دنبال همین هدف است.

تارتار در پایان گفت: انشاالله بازی خوبی شاهد باشیم و برنده بازی هم ما باشیم.

دیدگاه‌ها