کد خبر : 1824162 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 09:00 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی–نفت؛ مسابقه‌ای مهم برای فجر و شهر خودرو

در یکی از بازی‌های مهم هفته بیست و هفتم لیگ برتر نفت مسجد سلیمان با رضا مهاجری در استادیوم شهید بهنام محمدی میزبان تیم نساجی مازندران است.

نساجی–نفت؛ مسابقه‌ای مهم برای فجر و شهر خودرو

به گزارش "ورزش سه"، با  اعلام سازمان  لیگ این بازی در غیاب تماشاگر و در استادیوم شهید بهنام محمدی برگزار می شود و به نوعی تقابل رضا مهاجری با شاگردان سابقش است. نساجی بعد از قهرمانی در جام حذفی در تقابل با آلومینیوم اراک در استادیوم امام خمینی به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت و در مصاف با مس رفسنجان هم دو بر صفر شکست خورد. به نظر می‌رسد تیم نساجی بعد از قهرمانی در جام حذفی کمی افت کرده و در نتیجه گیری ناموفق بوده است. البته در فوتبال ایران مرسوم است تیمی که قهرمان می شود بعد از قهرمانی کمی بی انگیزه ظاهر می شود. در سال های گذشته هم دیدیم تیم پرسپولیس بعد از قهرمانی های زودهنگام در بازی های پایانی کمی در نتیجه گیری ناموفق عمل می کرد. شاید هم بعد از قهرمانی نساجی در جام حذفی این تیم به سبب اینکه در جدول رده‌بندی لیگ برتر کمی در حاشیه امن قرار دارد انگیزه لازم را برای نتیجه گیری از دست داده است.

اما نتیجه بازی امروز نساجی در برابر نفت مسجد سلیمان برای تیم های شهر خودرو و فجر سپاسی که برای ماندن در جدول بازی ها تلاش می کنند مهم است و این دو تیم انتظار دارند نساجی اگر چه قهرمان جام حذفی شده و در لیگ برتر هم حاشیه امنی دارد اما با همه وجود در بازی های پایانی به خصوص در تقابل با نفت مسجد سلیمان برود. البته که نساجی در فصل گذشته لیگ برتر نشان داد هیچ گاه بازی جوانمردانه را فراموش نمی کند؛ بطوریکه در بازی پایانی با گل گهر در حالی که پای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا مطرح بود و خیالش هم از بابت ماندن در جدول بازی ها راحت بود با همه توان به میدان رفت و در این بازی به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافت.

نساجی امروز و در مصاف با نفت مسجد سلیمان با مربیگری اسماعیل اسماعیلی به میدان می رود. مربی ای که در گذشته دور هم بازیکن این تیم بود و هم چند فصلی تیم را در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور رهبری می کرد. در دوره ای که تیم همانند امروز، به سبب حمایت از سوی ایرلاین وارش شرایط مالی خوبی نداشت و نتوانست صعود به لیگ برتر را به همراه این تیم تجربه کند.

دیدگاه‌ها