کد خبر : 1824197 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 12:08 | 5.8K بازدید | 2 دیدگاه

نفت MIS با گلر باتجربه مقابل قهرمان حذفی

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان با رفع مصدومیت دوباره به ترکیب این تیم مقابل نساجی برمی‌گردد.

نفت MIS با گلر باتجربه مقابل قهرمان حذفی

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان در شرایطی امروز یک بازی حساس خانگی برابر قهرمان جام حذفی برگزار می‌کند و امیدوار به کسب سه امتیاز خانگی است که مسعود پورمحمد دوباره به شرایط بازی رسیده و می‌تواند تیمش را در این مسابقه همراهی کند.

پورمحمد که چند هفته‌ای به دلیل مصدومیت از ترکیب نفت مسجدسلیمان دور شده بود، امروز دوباره در دیدار مقابل نساجی مازندران به ترکیب تیمش برمی‌گردد و امیدوار است در حضور دوباره‌اش در ترکیب این تیم بتواند نمایش خوبی داشته باشد و کمک حال نفت MIS را در راه رسیدن به سه امتیاز این بازی شود.

این دروازه‌بان با تجربه که سابقه صعود به لیگ برتر همراه با نفت مسجدسلیمان را در کارنامه دارد، حالا به دنبال این است تا عملکردی داشته باشد که تیمش در بازی امروز نتیجه بگیرد تا امیدوارتر از همیشه به بقا در لیگ برتر شوند.

نفت مسجدسلیمان که در حال حاضر با دو امتیاز بیشتر نسبت به فجر شهید سپاسی و چهار امتیاز بالاتر نسبت به شهرخودرو مشهد در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر است، امید زیادی دارد با کسب پیروزی در مسابقه امروز مقابل نساجی مازندران که سرمربی خود را تغییر داده، شرایط بهتری در جدول پیدا کند.

دیدگاه‌ها