کد خبر : 1824254 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 18:11 | 26.2K بازدید | 6 دیدگاه

جیجی بوفون:

انتظار هر چیزی را داشتم، جز آن حرکت زیدان

جان لوئیجی بوفون، دروازه‌بان 44 ساله فوتبال ایتالیا در مورد فینال جذاب و تاریخی جام جهانی 2006 توضیحاتی ارائه داده است.

انتظار هر چیزی را داشتم، جز آن حرکت زیدان

به گزارش "ورزش سه"، دوران یک‌ساله حضور بوفون در پاری‌سن ژرمن چندان موفقیت آمیز نبود و رویای مشترک موفقیت در لیگ قهرمانان آن فصل نیز به واقعیت منجر نشد. حالا جان لوئیجی بوفون در مصاحبه‌ای با نشریه فرانس فوتبال، در مورد دوران حضور در ترکیب پاری‌سن ژرمن و البته درگیری زین الدین زیدان با مارکو ماتراتزی در فینال جام جهانی 2006 صحبت کرده است.

جیجی بوفون گفت: "در سال 2018 تصمیم گرفته بوده فوتبال را کنار بگذارم که پاری‌سن ژرمن با من تماس گرفت. من اول از همه در مورد این انتقال با فرزندانم صحبت کردم. چون با وجود حضور در زمین فوتبال فرصتی نداشتم تا در کنار آنها باشم، اما همیشه آنها از بازی کردن من خوشحال بودند و در حقیقت بدون هیچ تردیدی به من می‌گفتند برو و به پیشنهاد پاری‌سن ژرمن پاسخ مثبت بده، زیرا قرار است در یک تیم فوق العاده و بزرگ بازی کنی. 

1713178

من در پاریس و به خصوص در خیابان و از سوی هواداران احترام و محبتی می‌دیدم که به نظر خودم گاهی اوقات سزاوار آن نبودم. اگرچه در نهایت دوران حضور در پاری‌سن ژرمن برایم فوق العاده پیش نرفت، اما مقطعی هیجان انگیز بود.

فینال جام جهانی 2006 در برلین؟ فرانسه تیمی بسیار قوی بوده، شاید از ما قدرتمندتر بود و کافی است فقط به مسیری که آنها برای رسیدن به فینال طی کرده بودند نگاه کنید. فقط تیمی با روحیه آن ایتالیا می‌توانست در دیدار فینال پیروز شود.

ضربه سر زین الدین زیدان به سینه مارکو ماتراتزی؟ من در آن بازی انتظار همه چیز را داشتم، به جز آن این اتفاق. وقتی صحنه را دیدم به شکلی بسیار خودجوش به سمت کمک داور فریاد زدم. ما آن لحظه خوش شانس بودیم، زیرا زیزو در شرایط فوق العاده‌ای قرار داشت و می‌توانست سرنوشت مسابقه را رقم بزند."

دیدگاه‌ها