کد خبر : 1824308 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 21:29 | 36K بازدید | 6 دیدگاه

رویارویی سرمربی اخراجی بارسلونا با دشمن شماره یک!

رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا پس فردا و بعد از چند ماه با خوان لاپورتا ملاقات خواهد کرد.

رویارویی سرمربی اخراجی بارسلونا با دشمن شماره یک!

به گزارش "ورزش سه"، از همان روزهای ابتدایی پیروزی خوان لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، مشخص بود او تمایلی به ادامه همکاری با رونالد کومان ندارد و دوران فعالیت این سرمربی باتجربه و هلندی روی نیمکت بلوگرانا، دیر یا زود به اتمام خواهد رسید. رونالد کومان نیز بعد از اخراج در اوایل فصل جاری و تقدیم پست خود به ژاوی، بارها به این مسئله اشاره کرده و مدعی شد هرگز به‌صورت جدی از سوی رئیس جدید باشگاه بارسلونا مورد حمایت قرار نگرفته است.

1713273

حالا نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد برای اولین بار از زمان اخراج رونالد کومان، او و خوان لاپورتا در روز دوشنبه با یکدیگر رودررو خواهند شد. جوردی کرایف، مدیر باشگاه بارسلونا رویدادی را برای جشن گرفتن سالگرد قهرمانی بارسلونا در جام باشگاه‌های اروپا در سال 1992 ترتیب داده و از رونالد کومان نیز برای شرکت در این مراسم دعوت کرده است.

خولیو سالیناس، سرنا، آمور، خوان کارلوس، هریستو استویچکوف نیز در این رویداد حضور خواهند داشت و پپ گواردیولا، چیگی بیگیریستین و مایکل لادروپ به‌صورت زنده از طریق ویدئو کنفرانس شرکت خواهند کرد. این رویداد به‌صورت زنده از برنامه Esport 3 TV3 پخش خواهد شد و هواداران بارسلونا می‌توانند به تماشایی ملاقات اسطوره‌های قدیمی این باشگاه بنشینند. اما بی تردید مهم‌ترین لحظه این رویداد را باید رودررو شدن خوان لاپورتا و رونالد کومان دانست. به نظر می‌رسد سرمربی بعدی تیم ملی هلند دل خوشی از رفتارهای رئیس باشگاه نداشته باشد و ممکن است چندان خوان لاپورتا را تحویل نگیرد.

دیدگاه‌ها