کد خبر : 1824355 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 00:43 | 41.3K بازدید | 54 دیدگاه

بهانه نمی‌گیریم اما...

‌مطهری: درباره اتفاقات، بعدها جزئی‌تر صحبت خواهم کرد

حمید مطهری در نشست خبری کوتاهی که بعد از شکست برابر سپاهان داشت، تیمش را شایسته موفقیت در جدال برابر شاگردان نویدکیا توصیف کرد.

‌مطهری: درباره اتفاقات، بعدها جزئی‌تر صحبت خواهم کرد

به گزارش "ورزش سه"، مربی پرسپولیس در غیاب یحیی گل محمدی که همچنان دوران محرومیت خود را پشت سر می‌گذارد، در نشست خبری حاضر شد و بعد از شکست برابر سپاهان و از دست رفتن قهرمانی این فصل گفت: اول به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم. تیم آنها حتی شایسته قهرمانی این فصل بودند. باشگاهی با ساختار مناسب هستند و به کادرفنی آنها تبریک می‌گویم. روی دو ضربه ساده دو گل دریافت کردیم. در جلسات آنالیز داشتیم که سپاهان در ضربات ایستگاهی چه برنامه‌ای دارد. گل دوم روح تیم ما را آزار داد. در مجموع در نیمه اول سپاهان فوتبال خوبی ارائه داده و در نیمه دوم بازی در اختیار ما بود. سپاهان دفاعِ فشرده می‌کرد و دنبال ضدحملات بود. کاملا طبیعی بود که حریف بعد از پیش افتادن این سبک بازی را انتخاب کند.

وی ادامه داد: نیمه دوم مالکیت ما برابر تیم حریف فوق العاده بود. خیلی خوب از کانال‌های کناری استفاده کردیم و ارسال‌های خوبی هم داشتیم که استفاده نکردیم. به بچه‌های خودمان خسته نباشید می‌گویم.

مربی پرسپولیس در ادامه گفت: چیزی که می‌خواهم الان بگویم شاید خیل‌ها به آن بهانه بگویند. من خودم بارها گفتم که باید قوی‌تر از بهانه‌ها باشیم. مسئولیت این شکست هم با ما و کادرفنی است اما تیمی که پنج دوره قهرمان لیگ شده واقعا به‌طور شایسته از آن تقدیر نشده. به آن فکر نمی‌کردند و این روزها را پیش بینی می‌کردیم. آنطور که باید به این تیم رسیدگی نشد و به هر حال این اتفاق افتاده. حالا بعدها به‌صورت خیلی جزئی‌تر درباره آن صحبت می‌کنم اما به‌طور کلی تیم ما شایسته رسیدگیِ بیشتری بود.

دیدگاه‌ها