کد خبر : 1824381 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 02:56 | 41.3K بازدید | 24 دیدگاه

مستحق شکست نبودیم؛

علوی: اهواز مال فولاد است نه استقلال

مدیر تیم فولاد نسبت به حضور تماشاگران استقلال در فولاد آره‌نا گلایه کرد.

 علوی: اهواز مال فولاد است نه استقلال

به گزارش ورزش سه، فولاد خوزستان امشب با نتیجه ۲-۱ برابر استقلال شکست خورد تا با ۴۲ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار بگیرد. سید محمد علوی در خصوص این بازی عنوان کرد: نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم، رفته رفته بهتر شدیم و مستحق باخت نبودیم.

او در ادامه گفت: گله دارم چون متاسفانه اینجا در شهر خودمان تماشاچی‌های زیادی آمده بودند که فکر کردیم فولادی هستند و راه‌شان دادیم اما همه استقلال را تشویق می‌کردند. ایراد از خودمان بود.

علوی افزود: اینکه می‌گویند اهواز شهر دوم استقلال محسوب می‌شود، اشتباه است. اهواز شهر خود اهوازی هاست؛ مال تیم فولاد و تیم های دیگرش است و ربطی به هیچ تیم دیگری ندارد. واقعا ما شرمنده هواداران‌مان شدیم که امروز هوادار فولادی ندیدیم و هوادار استقلالی دیدیم در صورتیکه ورزشگاه بسته بود. این تاسف من را زیادتر کرد. ما شرمنده هواداران‌مان شدیم؛ انشاالله که دیگر این اتفاق رخ ندهد.

مدیر تیم فولاد در خصوص درگیری های آخر بازی توضیح داد: طبیعی است. ما اصلا فکرش را نمی‌کردیم. بازی بدون تماشاچی بود اما خیلی ناراحت شدم که دیدم هواداران استقلال بعد از گل بالای سر خودم خوشحالی می‌کنند و این جای تاسف دارد.

 

ویدئو: 251839

دیدگاه‌ها