کد خبر : 1824451 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:34 | 1.8K بازدید | 2 دیدگاه

سرشار از انگیزه هستیم؛

شنانی: داوران نگذاشتند به رتبه هفتم برویم

حسین شنانی معتقد است ذوب آهن پتانسیل حضور در رتبه های بالای جدول را داشته اما اشتباهات داوری مانع این اتفاق شده‌ است.

شنانی: داوران نگذاشتند به رتبه هفتم برویم

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن روز گذشته در شرایطی به تساوی با تراکتور رضایت داد که در دقایق پایانی یک گل وارد دروازه حریف کرد اما این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد تا شاگردان مهدی تارتار موفق به کسب اولین پیروزی خود در سال ۱۴۰۱ نشوند.

حسین شنانی در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: ترا‌کتور برای مساوی وارد زمین شده بود و این مسئله هم از نوع بازی اش مشخص بود. ما از ابتدا فشار زیادی به تیم حریف وارد کردیم اما در نیمه اول توپ هایمان تبدیل به گل نشد. در نیمه دوم هم بازی کاملا یک طرفه بود و در دقایق آخر گل زدیم اما بخاطر اشتباهات داوری مردود شد. اگر هم درباره داوری حرف بزنیم می‌گویند چرا صحبت کردید اما همه دیدند که توپ آفساید نبود.

او ادامه داد: گل ما به هیچ وجه نمی‌توانست آفساید باشد چون آقای ابراهیم زاده پشت دفاع آنها بود و نمی‌دانم چطور آفساید گرفتند. ما در مسجدسلیمان هم یک گل آفساید خوردیم اما صدای کسی درنیامد. نمی‌دانم چرا داور ها با ذوب آهن این کار را می‌کنند. گل سالم را قبول نمی‌کنند، گل آفساید هم می‌خوریم. ما خیلی از داوری ضرر کردیم اما کسی حرف نمی‌زند. امیدوارم شرایط درست شود. این اشتباهات از سال گذشته وجود داشت و امسال هم زیاد شده است.

شنانی در خصوص صحنه مردود شدن گل توضیح داد: اگر تصاویر را ببینید زمانی که توپ گل شد، خود کمک داور به سمت وسط زمین رفت؛ یعنی گل را اعلام کرده بود و خود داور هم تایید کرده‌ بود اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که بعد از چند دقیقه گل مردود شد. این مسئله جای بحث دارد. ما اگر دیروز بازی را می‌بردیم به رتبه هفتم می‌رسیدیم اما الان دهم هستیم.

هافبک ذوب آهن با تاکید بر این مسئله که در صورت نبودن اشتباهات داوری، این تیم هم‌اکنون جایگاه بسیار بهتری در جدول داشت گفت: ما با هوادار در بازی رفت گل آفساید خوردیم، بازی با مسجدسلیمان گل آفساید خوردیم. گل هایی خوردیم که همه بخاطر اشتباهات داوری بود. اگر اشتباهات پیش نمی‌آمد ما الان باید بالای جدول بودیم اما نمی‌دانم چرا اشتباهات داوری فقط برای تیم ماست. پارسال هم از ابتدای فصل همین اتفاقات برای ذوب آهن رخ می‌داد اما در لیگ ماندیم.

شنانی در واکنش به اینکه ذوب آهن در سال جدید موفق به کسب پیروزی نشده گفت: ما واقعا تلاش می‌کنیم که به برد برسیم و دیدید که مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس چه عملکرد خوبی داشتیم و چقدر فشار آوردیم اما باز هم نتوانستیم ببریم. متاسفانه بدشانسی و مشکلات داوری گریبان تیم ما را گرفته‌اند.

وی در مورد بازی هفته آینده ذوب آهن برابر فجرسپاسی بیان کرد: بازی هفته آینده ما با یکی از تیم های فنی و خوب لیگ است که نیاز شدیدی به برد دارد اما ما هم برای برد وارد زمین خواهیم شد.

شنانی در پاسخ به اینکه تیم های میانه جدول معمولا از انگیزه پایینی برخوردار هستند و آیا این مسئله در ذوب آهن هم وجود دارد یا خیر گفت: اتفاقا آقای تارتار چند هفته قبل این موضوع را به ما گوشزد کرد و گفت هر بازیکنی که انگیزه ندارد در ترکیب تیم من جایی ندارد. اصلا چنین چیزی در ذوب آهن نیست؛ ما ۲۳ بازیکن هستیم و همه هم سرشار از انگیزه ایم و دوست داریم بازی کنیم. هر کسی تلاش می‌کند که بتواند در ترکیب قرار بگیرد و خود آقای تارتار هم در انتخاب یازده بازیکن مشکل دارند چون همه بازیکنان خوب هستند. طوری تمرین می‌کنیم که خودشان هم نمی‌دانند کدام بازیکن را در ترکیب بگذارند.

دیدگاه‌ها