کد خبر : 1824526 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 21:07 | 50K بازدید | 11 دیدگاه

خانواده سیلوا میهمان تمرین بعد از قهرمانی استقلال

دختران رافائل سیلوا در نخستین تمرین استقلال پس از کسب عنوان قهرمانی حضور یافتند.

به گزارش "ورزش سه"، نخستین تمرین استقلال پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر عصر امروز در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد و در ابتدای این تمرین، فرهاد مجیدی به صحبت با شاگردانش پرداخت و در ادامه نیز بازیکنانی که برابر فولاد به میدان رفته بودند، مشغول انجام ریکاوری شدند.

1713682

رافائل سیلوا مدافع آبی‌پوشان که در نقل و انتقالات زمستانی و در روزهایی که استقلال به دلیل ازدست‌دادن یزدانی و مرادمند با کمبود مدافع مواجه شده بود، به این تیم پیوست. او در دیدار روز گذشته نیز توانست به‌خوبی از وظیفه مهار شیمبا برآید و تنها در ثانیه‌های پایانی بازی بود که آنها روی یک ارسال پشت مدافعین دروازه خود را باز شده دیدند.

سیلوا نیز همچون سایر بازیکنان در تمرین عصر امروز تیمش حاضر شد ولی این بار او دو مهمان ویژه نیز با خود به مجموعه انقلاب آورده بود. رافائل سیلوا که به‌همراه همسر و دخترانش در تهران زندگی می‌کند، برای تمرین فردای قهرمانی هر دو فرزندش را به تمرین آبی‌ها آورده بود.

1713683

دختران سیلوا در این تمرین با استقبال گرم سایر بازیکنان نیز مواجه شدند. شب گذشته ویدئویی در صفحه اینستاگرام همسر سیلوا منتشر شد که دختران این بازیکن در انتظار بازگشت پدرشان از اهواز بوده و با پوشیدن لباس استقلال و دردست‌داشتن چند برگه نقاشی، سیلوا را سورپرایز کردند.

1713684

دیدگاه‌ها