کد خبر : 1824571 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:33 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

فروزان کار را برای گل گهر در آورد

کعبی: مثل یک مرد به اشتباهم اعتراف می‌کنم

مدافع مس رفسنجان از سرمربی‌اش بابت حمایت از بازیکنان تشکر می‌کند.

کعبی: مثل یک مرد به اشتباهم اعتراف می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی در کنفرانس خبری بعد از دیدار با گل گهر سیرجان از اشتباه منجر به گل عقیل کعبی دفاع کرد. این بازیکن در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار زیبایی بود که خودتان شاهد بودید. در نیمه اول ما می توانستیم کار را تمام کنیم و سه یا چهار موقعیت صددرصد داشتیم که متاسفانه نتوانستیم به گل تبدیل کنیم.
او در مورد دفاع محمد ربیعی از اشتباه منجر به گلش ادامه داد: در ابتدا بگویم به نظرم بازی را فروزان برایشان در آورد و از این جهت روز خوب گل گهر بود. جا دارد  از آقای ربیعی تشکر کنم که همیشه پشت بازیکنانش است. من توپ را پشت هجده قدم حریف از دست دادم و از شانس بد من تبدیل به گل شد که اگر باهوش عمل می‌کردیم می‌توانستیم با یک خطای فنی جلو ضدحمله حریف را بگیریم، با همه این ها به نظرم توجیه خوبی نیست. اشتباه کردم و مثل یک مرد به آن اعتراف می کنم. فوتبال روز خوب و بد دارد و ما در روز خوب‌مان باختیم.
این بازیکن در مورد قضاوت داور عنوان کرد: من از داوری حرف نمیزنم و نخواهم زد.
کعبی در مورد حضور هواداران نظرش را اینگونه بیان کرد:هواداران ما سنگ تمام گذاشتند، انشاالله بتوانیم در بازی‌های آینده جبران کنیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و امیدوارم بتوانیم بهترین رتبه را به دست بیاوریم.
وی در مورد دیدار صنعت نفت آبادان در هفته آینده گفت:بازی با صنعت خیلی مهم است و باید بتوانیم نتیجه مطلوب را بگیریم. تیم صنعت ریشه دار است و الان یک مربی خوب و کاربلد دارد، بازیکنان بسیار خوب آن‌ها کار را برای ما سخت خواهند کرد. انشالله بتوانیم در آبادان به نتیجه دلخواه برسیم.
کعبی که در این فصل دو گل زیبا و از راه دور زد در مورد اینکه سومین گل را چه زمانی به ثمر می رساند افزود: من دو گل زدم و خدا را شکر می کنم. انشاالله بتوانم با گل، پاس گل یا بازی خوب فقط به تیمم کمک کنم. مهم نتیجه است، گل زدن زیاد مهم نیست.  امسال بعد از آن سالی که قهرمان شدیم بهترین سال فوتبالی من است و از این بابت از خودم رضایت دارم. می توانم بهتر باشم، باید بیشتر تلاش کنم که در بهترین فرم قرار بگیرم.

دیدگاه‌ها