کد خبر : 1824576 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:54 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

باید اعتبار نساجی را حفظ کنیم

زامهران: با سرمربی حریف هم تیمی بودم

فرزاد زامهران بعد از ۶۰ روز دوری حضور در ترکیب ثابت را در دیدار با نفت مسجد سلیمان دوباره تجربه کرد.

زامهران: با سرمربی حریف هم تیمی بودم

به گزارش "ورزش سه"، پاس منجر به گل فرزاد زامهران به کریم اسلامی در دیدار  با نفت مسجد سلیمان باعث شد تا تیمش دست خالی این شهر را ترک نکند. وی در مورد تساوی یک- یک نساجی مقابل نفت گفت: به نظرم بازی خوبی بود چون هم نفت به دنبال این بود که از بازی خانگی  استفاده کند و بتواند از شرایط سخت پایین جدول خودش را جدا کند، هم اینکه ما برای بردن به زمین رفته بودیم و همین باعث شد که هر دو تیم حمله کنند. اتفاقاتی در تیم ما افتاد، رفتن مربی تیم و نداشتن تمرکز کمی ما را اذیت کرده بود. رفتن به اهواز و مسجدسلیمان هم همیشه سختی خاص خودش را دارد. در نیمه اول شرایط تیم نفت مسجدسلیمان بهتر بود اما ما روی ضدحمله‌ها برنامه داشتیم و به گل رسیدیم. در نیمه دوم اگر کمی دقت میکردیم می توانستیم کار را دو بر صفر یا سه بر صفر تمام کنیم ولی در نهایت گل خوردیم و بازی مساوی شد.
او که به کریم اسلامی پاس گل داد در این باره عنوان کرد: بعد از دو ماه توانستم برای تیم به عنوان یار فیکس بازی کنم. ده دقیقه مقابل مس رفسنجان بازی کرده بودم تا ببینم شرایط چگونه است و همان بازی باعث شد کادر به من اعتماد کند. جراحی انجام داده بودم و بعد از مدتی برگشتم. امیدوارم در بازی های پیش رو نتایج خوبی بگیریم و لیگ را به بهترین شکل تمام کنیم. خوشحالم که در اولین بازی که بعد از مدت ها انجام دادم توانستم پاس گل بدهم.

1705852


هافبک نساجی مازندران در مورد تغییرات در این تیم و جایگزینی اسماعیلی به جای ساکت الهامی نظرش را اینگونه بیان کرد: ما سال قبل هم تغییرات را تجربه کرده بودیم. آقای اسماعیلی قائمشهری است و خودش سالها در این تیم بوده و با نساجی زندگی کرده است. ایشان قبول کرد در این ۴ بازی کنار تیم باشد. امیدوارم بتوانیم به عنوان تیمی که قهرمان جام حذفی شده اعتبارمان را در بازی های آینده حفظ کنیم و لیگ را به خوبی به پایان برسانیم. دور بودن از مازندران روی تیم‌مان تاثیر گذار است، بعد از قهرمانی جام حذفی هم یک هفته تیم بی انگیزه شده بود. الان شرایط خوب است و برای بازی های پایانی لیگ آماده می‌شویم.
زامهران در پایان در مورد دیدار با هوادار افزود: هنوز معلوم نیست کجا بازی کنیم و این چیزی است که این فصل نساجی را اذیت کرده است. امیدوارم هرچه زودتر وطنی آماده شود تا ما از این سردرگمی نجات پیدا کنیم. هوادار تیم خیلی خوبی است. آقای عنایتی کار خودش را بلد است و یکی از مربیان خوب لیگ است، با ایشان هم بازی بودم و مربی من بوده است. ما هم برای بازی آماده می شویم تا یک نتیجه خوب به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها