کد خبر : 1824599 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:50 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی بازهم پدیده جدید رو کرد

پیکان روز به روز جوان‌تر می‌شود!(عکس)

مجتبی حسینی سرمربی پیکان در دو سه بازی گذشته از یک پدیده دیگر در ترکیب تیمش رونمایی کرده است.

پیکان روز به روز جوان‌تر می‌شود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در فصل جاری رقابت های لیگ برتر با ترکیبی کاملا جوان حاضر  شده و توانسته نسبتا به هزینه ای که انجام داده، نتایج خوبی نیز به دست بیاورد.
یکی از اتفاقات ویژه برای خودروسازان در این فصل حضور مجتبی حسینی در راس کادرفنی این تیم بود؛ مربی ای که در سال های گذشته نشان داده علاقه زیادی به کار کردن با بازیکنان جوان دارد. حسینی رویه خود را در پیکان نیز در پیش گرفت و حضور بازیکنان جوان پرتعداد در ترکیب این تیم نشان از همین موضوع دارد.
مجتبی حسینی در این فصل جوانان متعددی را از لیگ های پایین تر و آکادمی باشگاه پیکان به تیم بزرگسالان آورد و توانست به بهترین شکل از آنها بازی بگیرد. بازیکنانی مثل غلامرضا ثابت ایمانی، علی رمضانی، محمد جواد آزاده، محمدمهدی محبی، ایمان اکبری، امیرحسین غلامی و ... که همگی زیر 23 سال هستند و حتی برخی از آنها دهه هشتادی محسوب می شوند. در ترکیب پیکان از سال گذشته نیز جوانان زیادی مثل سامان فلاح، اسماعیل بابایی، امیرحسین جدی و چند نفر دیگر حضور داشتند تا تیم مجتبی حسینی یکی از جوان ترین تیم های مسابقات باشد. 
اتفاق جدید در ترکیب پیکان رونمایی از یک جوان دیگر در ترکیب این تیم است؛ مجتبی حسینی چند هفته ای است از وجود یک بازیکن 21 ساله به نام محمدمهدی لطفی در ترکیب پیکان استفاده می کند. این پدیده جوان در پست وینگر در چند بازی گذشته پیکان به عنوان یار تعویضی به زمین رفت و در مسابقه گذشته با شهرخودرو نیز مجتبی حسینی به او اعتماد کرد. قطعا این بازیکنان جوان و آینده دار می توانند با درخشش در پیکان خود را به فوتبال ایران معرفی کنند و باید بابت اعتماد سرمربی باتجربه خود خوشحال باشند.

دیدگاه‌ها