کد خبر : 1824604 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:05 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسکوچیچ در تهران؛ لیست تیم ملی نهایی می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از استراحت در زادگاه امروز وارد تهران شد و طبیعی ترین کار او بعد از ورود به تهران حضور در دفتر کارش در کمپ تیم های ملی است.

اسکوچیچ در تهران؛ لیست تیم ملی نهایی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دفتر کاری که تیتر نشریه سان در آن خود نمایی می کند؛ خدا را شکر با ایران همگروه شدیم. این تیتر اسکوچیچ را برآن داشته تیمی بسازد که بهترین نمایشش در برابر انگلیس باشد؛ تیمی که بدون شک در دوحه یکی از مدعیان قهرمانی است.

برخی به اسکوچیچ نقد داشتند که در هفته های پایانی لیگ برتر در ایران نبوده و از همه مهمتر دیدارهای حساس جام حذفی را ندیده؛ به خصوص بازی نهایی. غافل از اینکه عملکرد همه بازیکنان تیم ملی در تیم های باشگاهی ایرانی و خارجی توسط تیم آنالیز  فایل و برای اسکوچیچ گزارش می شود. در این بین بیشتر بازیکنان تیم ملی لژیونرها هستند و اسکوچیچ نمی تواند بازی لژیونرها را از نزدیک نگاه کند اما همان طور که اشاره شد عملکرد لژیونرها هم هفته به هفته همانند بازیکنان داخلی برای سرمربی تیم ملی گزارش می شود و حتی اسکوچیچ فیلم خلاصه عملکرد این بازیکنان را می بیند.

لیست اولیه تیم ملی برای دریافت ویزای کانادا از سوی اسکوچیچ تدوین و دراختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفته است  اما همه کسانی که ویزا دریافت کرده اند مسافر کانادا نخواهند شد. اسکوچیچ در فرصت پیش رو تا اعلام لیست تیم ملی در این باره با دستیاران خود مشورت و در نهایت لیست نهایی تیم ملی را برای سفر به کانادا اعلام خواهد کرد. بازی نخست دوستانه تیم ملی در برابر کانادا روز 15 خرداد در شهر ونکوور برگزار می شود و نکته جالب اینکه پیش بینی می شود این بازی دوستانه با حضور 50 هزار تماشاگر برگزار می شود که این برای هر دو تیم اتفاق جالبی است. تیم ملی چند روز بعد از این بازی در شهر دیگری در کانادا به مصاف حریف دوم خواهد رفت و احتمالا در بازگشت به دوحه یک بازی دوستانه دیگر هم برگزار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها