کد خبر : 1824618 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:00 | 21K بازدید | 1 دیدگاه

با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال

تیم ملی در خرداد ماه 2 بازی انجام می دهد

تیم ملی در اردوی خرداد ماه تنها دو بازی دوستانه انجام خواهد داد که هر دو بازی در کانادا و یکی در برابر تیم میزبان برگزار می شود.

تیم ملی در خرداد ماه 2 بازی انجام می دهد

به گزارش "ورزش سه"، از آنجایی که تیم های صعود کرده به جام جهانی 2022 تنها خرداد و مهر برای آماده سازی و هماهنگی فرصت دارند در تلاش هستند در روزهای فیفا در این دو ماه بازی های دوستانه متعددی برگزار کنند؛ بر همین اساس برخی تیم ها در اردوی خرداد ماه 3 بازی و برخی تیم ها هم 4 بازی را برنامه ریزی کرده اند اما به طور حتم تیم ملی تنها دو بازی دوستانه را در اردوی خرداد ماه پشت سر خواهد گذاشت. تا اکنون آن چیزی که به صورت رسمی اعلام شده دیدار با تیم ملی کانادا در شهر ونکوور در روز 15 خرداد است.

حمید استیلی، مدیر تیم ملی در مورد بازی دوم تیم ملی گفته است:« به دنبال انجام دومین بازی‌ هستیم و مذاکره را ادامه می‌دهیم. حریف بعدی‌مان نیز از آمریکا شمالی خواهد بود و در حال مذاکره هستیم. عرف بین‌المللی می‌گوید که تا پیش از قرارداد نباید اسمی آورد و انشاالله بعد از نهایی شدن نام حریف بعدی را خواهیم آورد.»

پیش از این گفته شده بود تیم ملی بعد از بازگشت از کانادا در دوحه توقف خواهد کرد تا سومین بازی دوستانه خود را انجام دهد اما به توجه به طولانی بودن سفر به آمریکا و همینطور نتایج مذاکرات تیم ملی در اردوی خرداد ماه تنها دو بازی دوستانه انجام خواهد داد. احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال هم این خبر را تایید کرد و گفت:« ما چیزی که پیگیری می‌کنیم این است که دو بازی را بتوانیم نهایی کنیم که البته یکی از آنها قطعی شد.»

دیدگاه‌ها