کد خبر : 1824644 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:55 | 25.1K بازدید | 19 دیدگاه

اندرو رابرتسون:

حالا نوبت ماست که رئال مادرید را شکست دهیم

اندرو رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول تاکید کرد تمام هدف آنها شکست رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان است.

حالا نوبت ماست که رئال مادرید را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به لطف دو اشتباه لوریس کاریوس، با برتری 3-1 مقابل لیورپول در کیف در سال 2018 به عنوان قهرمانی دست یافت. رئال مادرید همچنین فصل قبل لیورپول را در مرحله یک چهارم نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد و حالا اندرو رابرتسون، مدافع مرسی سایدی ها تاکید کرد این بار هدف این تیم غلبه بر رئال مادرید در مسابقه فینال است.

اندرو رابرتسون گفت: "آن فینال مقابل رئال مادرید آنطور که ما می خواستیم پیش نرفت و آنها ما را در فصل گذشته نیز حذف کردند، بنابراین از زمان حضور من در ترکیب لیورپول ما نتوانسته ایم رئال مادرید را حذف کنیم. آنها فصل قبل لیورپول را حذف کرده و در فینال نیز ما را شکست داده اند، بنابراین خوشحالم که دوباره با رئال مادرید بازی می کنیم و این بار سعی خواهیم کرد بر این تیم غلبه کنیم، زیرا تا به حال موفق به انجام این کار نشده ایم.

1702352

اما وقتی نوبت به بازی های  فینال‌ می‌رسد، شما می‌خواهید در تمامی مسابقات برنده شوید و واقعا مهم نیست که با چه حریفی بازی می‌کنید. بازی فوق‌العاده سختی است، اما ما بازی‌های بزرگی در لیگ برتر داریم که ابتدا باید روی آن تمرکز کنیم و سپس یک هفته فرصت داریم تا برای فینال لیگ قهرمانان آماده شویم. 

ما می دانیم که چگونه باید به عناوین قهرمانی دست یابیم و از اینکه تا امروز این دو جام را کسب کرده ایم واقعا خوشحالیم. این دستاورد فوق‌العاده است و ما در شرایط خوب قرار داریم. هنوز برای فتح لیگ برتر می‌جنگیم، اما سرنوشت از دست ما خارج است. همچنین تردیدی وجود ندارد که وقتی زمان بازی نهایی برسد، برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان نیز مبارزه خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها