کد خبر : 1824665 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 18:15 | 38.2K بازدید | 4 دیدگاه

خبر تلخ برای فلورین ویرتز؛

قطعی؛ ستاره جوان آلمان جام جهانی را از دست داد

فلورین ویرتز، ستاره آلمانی و جوان لورکوزن شانس حضور در جام جهانی 2022 قطر را از دست خواهد داد.

قطعی؛ ستاره جوان آلمان جام جهانی را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، فلورین ویرتز، ستاره آلمانی لورکوزن در مسابقه ماه مارچ این تیم برابر کلن شدت دچار مصدومیت شده و در اواسط نیمه اول زمین را ترک کرد. باشگاه لورکوزن خیلی سریع اعلام کرد فلورین ویرتز دچار پارگی رباط صلیبی شده و تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. در ابتدا امیدوارهایی در مورد احتمال رسیدن این ستاره جوان و خلاق به جام جهانی 2022 بود، اما به نظر می‌رسید دوران ریکاوری فلورین ویرتز طولانی خواهد شد و شرایط حضور این بازیکن در جام جهانی در ترکیب تیم ملی آلمان وجود ندارد.

1713950

جراردو سئوآن، سرمربی لورکوزن در این‌رابطه گفت: "فلورین ویرتز احتمالا در ماه اکتبر یا نوامبر به میادین باز خواهد گشت. اگر او آمادگی جسمانی بالایی برخوردار بوده و بتواند تا آن مقطع به تمرینات اضافه شود، ممکن است شاهد حضور فلورین ویرتز در میدان در فصل پاییز باشیم. اما من تا آغاز سال 2023 روی استفاده از این بازیکن حساب باز نمی‌کنم."

نشریه بیلد مدعی شد هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان قصد داشته نام فلورین ویرتز را در لیست خود برای جام جهانی قرار دهد، اما این امکان وجود ندارد و این ستاره جوان قادر به حضور در میادین تا چند ماه آینده نیست. همچنین اخبار حاکی از احتمال انتقال این ستاره تکنیکی به تیم‌های بزرگ اروپا در فصل تابستان بود، اما به نظر می‌رسد این اتفاق در این پنجره رخ نخواهد داد.

دیدگاه‌ها