کد خبر : 1824671 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 18:46 | 32.2K بازدید | 13 دیدگاه

انتهای فصل بعد؛

زمان خداحافظی جرارد پیکه از میادین مشخص شد

جرارد پیکه، مدافع پرافتخار بارسلونا احتمالا فصل آینده از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

زمان خداحافظی جرارد پیکه از میادین مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو هفته قبل بود که مصدومیت جرارد پیکه در دیدار بارسلونا مقابل مایورکا عود کرد و این مدافع باتجربه مجبور به ترک زمین شد. آسیب دیدگی‌های مکرر جرارد پیکه در ماه‌های اخیر باعث نگرانی کادر فنی بارسلونا شده و این باشگاه باید در دراز مدت به دنبال یک گزینه جانشین باکیفیت برای مدافع قدیمی خود باشد. مدیران و کادر فنی بارسلونا به‌خوبی می‌دانند که جرارد پیکه فصل آینده بازنشسته خواهد شد و دیگر امکان ادامه دوران حضور این ستاره اسپانیایی در زمین فوتبال وجود ندارد. 

1707906

در حقیقت در شرایط فعلی مسئله اصلی این نیست که خود این بازیکن می‌خواهد به بازی کردن ادامه دهد یا نه، بلکه احتمالا وضعیت فیزیکی جرارد پیکه اجازه حضور او در ترکیب بارسلونا را نخواهد داد. جرارد پیکه از آسیب دیدگی مزمن عضلانی رنج می‌برد و این مشکل در طول فصل جاری نیز بارها مانع حضور این مدافع باتجربه در ترکیب شده است. ممکن است وضعیت مصدومیت جرارد پیکه به همین شکل باقی بماند یا حتی بهتر هم بشود، اما او دیگر هرگز 100 درصد به مرز آمادگی نخواهد رسید و به همین علت فصل بعد، قطعا آخرین فصل حضور او در ترکیب بارسلونا محسوب می‌شود.

بعید است شاهد حضور جرارد پیکه در تیم دیگری باشیم و به جز احتمال نه‌چندان بالای انتقال به لیگ ایالت متحده، خداحافظی از فوتبال با لباس بارسلونا محتمل‌ترین راه حل پیش رو برای این مدافع پرافتخار خواهد بود.

دیدگاه‌ها