کد خبر : 1824693 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 20:10 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

اکبری: به همه بازیکنانم اعتماد دارم

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: بازیکنان دیگر هم باید بازی کنند تا در لحظات حساس بازی‌های آینده در صورت نیاز به تیم کمک کنند. قطعا به این بازیکنان هم اعتماد دارم چون یک سال در لیگ برتر بازی کرده‌اند.

 اکبری: به همه بازیکنانم اعتماد دارم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، پیمان اکبری پس از بازی تیمش برابر نماینده تایلند در نشست خبری اظهار کرد: امروز دو هدف را دنبال کردیم و به هر دو رسیدیم. اول این که برنده بازی باشیم و دوم این که به بازیکنان اصلی استراحت دهیم و در مرحله اول به آن‌ها فشار نیاوریم تا برای مسابقات بعد انرژی داشته باشند.

وی با بیان این که در ست‌های اول و دوم بازیکنانش آن‌گونه که انتظار داشت، ظاهر نشدند، عنوان کرد: در ست اول با نتیجه‌ای نزدیک بازی را بردیم و همین باعث روحیه بیشتر تیم تایلند و واگذاری نتیجه ست دوم به این تیم شد. توپ‌گیری های خوب یکی از عوامل برد این تیم در ست دوم بود اما در ست سوم و چهارم بازیکنان من توانستند توانمندی های خودشان را به نمایش بگذارند.

اکبری با اشاره به این که برخی بازیکنان پیکان در بازی‌های گذشته کمتر امکان بازی یافته بودند، تصریح کرد: دوست داشتم آن ها هم بتوانند بازی کنند تا در لحظات حساس بازی های آینده در صورت نیاز به تیم کمک کنند.

سرمربی پیکان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره این‌که آیا پس از واگذاری ست دوم بازیکنان خوبی چون موسوی، انگاپت و … اصراری به حضور در زمین نداشتند و امکان کنترل کردن خواسته‌هایشان وجود داشت، گفت: قطعا من به بازیکنانم اعتماد داشتم چون یک سال در لیگ برتر بازی کرده‌اند و شناخت خوبی از آن‌ها دارم. بازیکنان شناخته شده هم به قدری حرفه‌ای هستند که نیاز به کنترل کردن من نداشته باشند.

وی ادامه داد: تمام بازیکنانی که بیرون بودند المپیک بازی کرده‌اند و همه این حس را داشتند که هر لحظه در صورت نیاز به کمک تیم بیایند. از آن‌ها ممنونم که آمادگی داشتند تا به کمک تیم بیایند و دوست داشتند تیم ببرد. در واقع اجازه دادم بازیکنان حاضر در زمین فشار بیشتری را تحمل کنند تا توانمندی خودشان را به نمایش بگذارند. باخت در یک ست برای من به عنوان مربی تاوان ندارد و به هدفم برای استراحت دادن به بازیکنان رسیدم.

دیدگاه‌ها