کد خبر : 1824696 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 21:06 | 33.1K بازدید | 3 دیدگاه

تمرین مدافع جنجالی در یک وضعیت عجیب(عکس)

بنجامین مندی، مدافع فرانسوی که به اتهام تجاوز مدتی بازداشت و زندانی بود در وضعیتی عجیب تمرینات خود را دوباره آغاز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بنجامین مندی مدافع چپ منچسترسیتی و دوست او لوئیس ساها اوایل ماه آگوست به چهار مورد تجاوز متهم شدند. این بازیکن 27 ساله که در پست دفاع چپ برای سیتی بازی می‌کرد، بلافاصله توسط باشگاه محروم شد تا تحقیقات درباره این اتهامات انجام شود. او در دو بازی ابتدای فصل برابر لستر و تاتنهام به میدان هم رفته بود ولی برابر نوریچ روی نیمکت حضور داشت.

این بازیکن که ابتدا در زندانی در شهر لیورپول نگهداری می‌شد، چند روز بعد به زندانی در منچستر منتقل شد و پس از آن در جلسه خصوصی که بدون حضور رسانه‌ها برگزار شد، قاضی پاتریک تامپسون وثیقه‌ای را برای او تعیین کرد. در واقع به مندی اجازه داده شد که مدتی تنها در آدرس خانه‌ای که ارائه کرده زندگی کند، حق ارتباط با دخترانی که از او شکایت کرده‌اند؛ ندارد و پاسپورتش را نیز باید به دادگاه تحویل دهد. او نیز با تمامی این شروط موافقت کرد‌.

با این حال به نظر می‌رسد که رفته‌رفته مندی به بازگشت به زندگی عادی خود نزدیک‌تر می‌شود. در حقیقت بنجامین مندی، مدافع سابق منچسترسیتی که به اتهام تجاوز مدتی بازداشت و حبس خانگی بود با یک پابند الکترونیکی روی مچ پای چپش پس از مدت‌ها به تمرینات شخصی بازگشته و در حال دویدن دیده شد. اضافه وزن گران‌ترین مدافع چپ فوتبال در این عکس مشهود است.

1713981

دیدگاه‌ها