کد خبر : 1824717 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 22:56 | 43.5K بازدید | 6 دیدگاه

پی‌اس‌جی بی‌خیال ستاره محبوب ژاوی نمی‌شود

بنا بر ادعای RMC، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن همچنان در حال مذاکره با عثمان دمبله است.

پی‌اس‌جی بی‌خیال ستاره محبوب ژاوی نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، جار و جنجال‌های زمستانی در مورد عثمان دمبله به اتمام رسید و این وینگر تکنیکی در نهایت در بارسلونا ماندنی شد. در شرایطی که مدیران بلوگرانا خواهان فروش این بازیکن در ماه ژانویه بودند، در نهایت توافقی بین آنها و تیم‌های خواهان حاصل نشد و بارسلونا چاره‌ای جز حفظ عثمان دمبله تا پایان قرارداد نداشت.

در ابتدا اخباری در مورد احتمال سکونشین شدن این بازیکن تا پایان فصل منتشر شد، اما ژاوی به‌شدت به حمایت از عثمان دمبله پرداخت و از او در ترکیب بارسلونا استفاده کرد. عملکرد درخشان این بازیکن زیر نظر ژاوی باعث نشر اخباری در مورد احتمال آغاز دوباره مذاکرات و ماندن عثمان دمبله در بارسلونا شد. 

1702230

در هفته‌های اخیر مذاکرات بین مدیر برنامه عثمان دمبله و باشگاه بارسلونا به شکل فشرده‌ای دنبال شده است و منابع کاتالانی گزارش می‌دهند که خود این ستاره فرانسوی تمایل زیادی به ماندن در نوکمپ دارد اما در عین حال هنوز توافق نهایی در این زمینه حاصل نشده است. 

در همین راستا RMC گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که پاری‌سن‌ژرمن همچنان علاقه زیادی به جذب عثمان دمبله دارد. باشگاه فرانسوی در زمستان تلاش خود را برای جذب دمبله را انجام داد اما در این امر ناکام بود و حالا می‌خواهد یک‌بار دیگر تمام توان خود را برای جذب این بازیکن به‌کار بگیرد تا او را جانشین کیلیان امباپه کند که به احتمال فراوان پارک دو پرنس را به مقصد رئال مادرید ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها