کد خبر : 1824725 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 00:33 | 11.6K بازدید | 2 دیدگاه

مگر می‌گذارند من رئیس بیمارستان شوم؟

پیروز قربانی: آدم‌های اشتباهی زیادی به فوتبال می‌آیند

سرمربی رایکای بابل پس از شکست برابر خیبر در کنفرانس خبری حاضر شد.

پیروز قربانی: آدم‌های اشتباهی زیادی به فوتبال می‌آیند

به گزارش "ورزش سه" پیروز قربانی صحبت‌های خودش را این‌گونه آغاز کرد:" تیم ما خیلی مشکلات داشت. مشکلاتی که از زمان خونه به خونه بابل برای این تیم مانده. پنجره تیم بسته بود. خیلی از بازیکنان را گرفتیم ولی هفت تا هشت هفته از آنها اجازه استفاده نداشتیم و با دوازده سیزده بازیکن ادامه دادیم. الان 6، هفت هفته است که از لحاظ فنی به سطح خیلی خوبی رسیدیم و حسرت چند هفته‌ای را می‌خورم که از تیم جدا شدم و اگر این اتفاق نمی‌افتاد الان رایکا از لحاظ کیفیت فنی جزو پنج تیم اول بود ولی اتفاقی است که افتاده و باید دست به دست هم بدهیم و بهتر تمرین کنیم تا جبران مافات کنیم و سهمیه بابل در لیگ یک را حفظ کنیم."
خبرنگار: بعد از 6 هفته باختید و در لبه پرتگاه قرار دارید. چه تدابیری برای سقوط نکردن دارید؟
قربانی: تنها کاری که می‌توانیم بکنیم تمرین و کار کردن است و اینکه منتظر اتفاقات باشیم.  با احترام به بقیه تیم‌ها در محاسبات خودم باختی را برای تیمم در نظر نگرفته بودم. از برنامه خودمان عقب افتادیم ولی می‌توانستیم جبران کنیم.
خبرنگار: داوری؟
قربانی: پنج تا پنالتی و دوتا گل نگرفت( می‌خندد) گذشته از شوخی داوری خوب بود؛ شاید در صحنه‌هایی بتوانیم اعتراض کنیم اما کلیاتش خوب بود. ایشان انسان است و شاید جایی هم اشتباه کرده باشد ولی باید به سمتی برویم که فشار از داوری برداشته شود چون این مسائل هم قشنگی فوتبال است و نمی‌توان کاری کرد.
خبرنگار: قهرمانی استقلال؟
قربانی: به حقش رسید. کامل‌ترین تیم لیگ بود و به شایستگی، قهرمان شد. الکی نیست تیمی ۲۷ هفته نبازد. استقلال ساختار دارد و درصد قابل توجهی از آن به فرهاد برمی‌گردد که با وجود هجمه‌های موجود در سه سال اخیر توانست شخصیت خودش و جایگاهش را حفظ کند ضمن اینکه مدیریت استقلال هم به‌خوبی حواشی را جمع کرد. تبریک می‌گویم به همه استقلالی‌های ایران. امسال واقعا فوتبال منطقی‌ای انجام دادند و خوب قهرمان شدند.
خبرنگار: زد و بند تبانی بالا و پایین جدول را قبول دارید؟
قربانی: کاری با تیم خاصی نداریم اما قبول کنید فوتبال ما آنچنان پاک هم نیست. فوتبال در ذات خودش ورزش مفرحی است اما آدم‌های اشتباهی که به فوتبال می‌آیند کار را خراب می‌کنند. باید قبول کنیم فوتبال امری تخصصی است. به‌عنوان یک فوتبالیست دوست دارم رئیس بهترین بیمارستان ایران شوم. آیا می‌گذارند؟ باید فوتبالی‌ها بیایند و کار را به‌دست بگیرند. به همه مشاغل احترام می‌گذارم اما نمی‌شود در جای دیگری کار کرد و بعد به فوتبال ورود کرد. نمی‌شود که برای جبران کردن این نابلدی، آدم‌هایی را دور خودتان بیاورید چون آنها آلوده هستند و با آنها فوتبال به فساد آلوده می‌شود.

دیدگاه‌ها