کد خبر : 1824741 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:07 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

کافا؛ تیم ملی نوجوانان 10 نفره پیروز شد

تیم ملی نوجوانان در تورنمنت کافا و در شرایطی که به دلیل اخراج یکی از بازیکنان 10 نفره شده بود، تیم قرقیزستان را با نتیجه دو بر صفر شکست داد.

کافا؛ تیم ملی نوجوانان 10 نفره پیروز شد

به گزارش "ورزش سه"، رئوف سلطانی و کسری طاهری زننده گل های تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در این مسابقه بودند. در این دیدار داور از دقیقه 72 نیما اندرز را از زمین اخراج کرد تا شاگردان حسین عبدی 10 نفره به بازی ادامه دهند. با این حال حملات تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران تا پایان مسابقه ادامه داشت تا جایی که دروازه بان تیم حریف به دلیل مهار موقعیت های تیم پیروز به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

1714059


تیم ملی نوجوانان در اولین بازی خود در تورنمنت کافا در برابر تیم ازبکستان به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافت و در کنار این تیم از مدعیان قهرمانی در مسابقات کافا بشمار می رود. تیم ملی نوجوانان ایران با هدایت حسین عبدی برای حضور در جام ملت های آسیا و کسب سهمیه حضور در جام جهانی در سال 2023 آماده می شود. مسابقات جام جهانی نوجوانان و هم چنین جام جهانی جوانان در سال 2021 به دلیل کرونا برگزار نشد اما این مسابقات طبق روال هر دو سال یک بار برگزار می شود و سهمیه فوتبال آسیا در این رقابت ها چهار تیم است.

دیدگاه‌ها