کد خبر : 1824772 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 12:19 | 9.3K بازدید | 3 دیدگاه

گلزاری و اعداد ارقام قابل احترامش در گل گهر

اگر ربات بودیم کسر هفت امتیاز اذیتمان نمی‌‌کرد

بازیکن گل گهر تعداد بازی‌هایش را به عدد ۳۰۱ رساند.

اگر ربات بودیم کسر هفت امتیاز اذیتمان نمی‌‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، مهران گلزاری که بیشترین تعداد بازی را برای گل گهر دارد در مورد پیروزی در دربی کرمان به خبرنگار ما گفت: بازی بین دو تیم استان کرمان بود و ما تمرینات خیلی خوبی انجام داده بودیم و برای دربی برنامه داشتیم.  ما خودمان خواستیم که نیمه اول توپ و میدان را در اختیار بگیریم و مس بیشتر بازی کند ولی در نیمه دوم فکر می کنم کل بازی دست ما بود و خدا را شکر که به برتری رسیدیم.
این بازیکن که تعداد بازیهایش در دربی به عدد ۳۰۱ رسید ادامه داد: من فکر می کنم از من بیشتر هم برای تیم گل گهر زحمت کشیدند و حتی تعداد بیشتری بازی کردند و اگر بخواهم اسم بیاورم خیلی زیاد است ولی الان تنها قدیمی تیم من هستم. باید تشکر کنم از همه عزیزانی که گل گهر را به اینجا رساندند و بیشتر آنها سهیم هستند. 
او در مورد اینکه اگر از گل گهر هفت امتیاز کسر نمی شد شاید داشتند برای رتبه دوم سومی می جنگیدند عنوان کرد: من می توانم این حرف شما را قبول نکنم که اگر این اتفاق نمی‌افتاد ما داشتیم برای رتبه دوم سومی می‌جنگیدیم، حتی می‌توانستیم قهرمان شویم بعد از اینکه هفت امتیاز از ما کسر کردند دو بازی بعدش را از دست دادیم و این اتفاقات در روحیه تیم اثر منفی گذاشت. ما  بازیکن هستیم  ربات نیستیم که بگوییم اشکال ندارد، فکر می کنم این اتفاق خوب نبود.
وی در مورد مسیر پیشرفت گل گهر و قرار گرفتن در رده چهارم گفت: ما در زمین بازی نشان می‌دهیم که چه کارهایی می توانستیم انجام بدهیم. ۷ امتیاز از ما کسر شده و در زمین فوتبال حرفهایمان را میزنیم.
گلزاری در پایان در مورد دیدار با نفت مسجدسلیمان افزود: تیم مسجدسلیمان برای بقا می جنگد و اینکه تیم های آقای مهاجری همیشه فوتبال خوبی را بازی می کنند. نفت در چند بازی اخیر هم کم گل خورده است. همه بچه ها می دانند که این بازی چقدر اهمیت دارد، بازی خیلی سختی است ولی ما برای بردن می رویم و انشاالله با امتیاز از زمین خارج می شویم.

دیدگاه‌ها